// یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۰

معرفی بازی Brain Out؛ معماهای چالش برانگیز

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار نوبت به بازی‌ پازل Brain Out رسیده است که یک بازی معمایی و چالش برانگیز محسوب می‌شود.

در سال‌های اخیر بازی‌های معمایی که سعی در به چالش کشیدن ذهن و دقت بازیکنان داشته باشند، در اپ‌استور و گوگل‌پلی حضور نسبتا پررنگی داشته‌اند؛ آثاری که سازندگان آنها بعضا با طراحی‌ چندین سری معمای سخت و دشوار، برای خود نامی دست و پا کرده‌اند. اما در این مقاله از سری مقالات معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، به سراغ یک بازی پازل و معمایی رفته‌ایم که از معماهای نسبتا معمولی اما بسیار زیرکانه استفاده می‌کند. بازی اندروید و آیفون Brain Out، ساخته‌ی استودیوی Focus Apps، یک اثر جذاب و رایگان است که به خوبی هوش ذاتی و هوش محیطی بازیکنان را به چالش می‌کشد. بازیکنان می‌توانند این بازی را به‌طور رایگان از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنند و به دلیل رایگان بودن، شاهد حضور تبلیغات ویدیویی بسیار زیاد و خرید‌های درون برنامه‌ای در این بازی هستیم. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

BRain Out
BRain Out
BRain Out

Brain Out یک بازی متفاوت است که هر مرحله از آن به طرز خاص و متفاوتی ذهن بازیکنان را به چالش می‌کشد و پشت سر گذاشتن مراحل بازی به دقت و خلاقیت زیادی نیاز دارد. گیم‌پلی این بازی روند ثابت و مشخصی ندارد و هر مرحله کاملا با مرحله قبل و بعد تفاوت دارد. هر مرحله در بازی آیفون Brain Out یک سوال از بازیکنان می‌پرسد و بازیکنان باید با توجه به اشکال مختلفی که در صفحه وجود دارند، به پاسخ آن سوال دست پیدا کنند. معماهای بازی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و از دسته‌‌بندی‌های مختلفی مانند سوالات هندسه یا سوالات تست هوش، در بازی قرار گرفته‌اند. برای مثال در یک مرحله بازیکنان باید تعداد مثلث‌های یک شکل پیچیده را بشمارند و در مرحله‌ی بعدی، باید یک جغد را از خواب بیدار کنند. به همین دلیل مراحل بازی پیوستگی یا دسته‌بندی خاصی ندارند و این موضوع شاید کمی بازیکنان را دچار مشکل کند؛ زیرا به دلیل تغییر ناگهانی نوع معما، شاید ذهن بازیکنان آمادگی لازم برای پاسخ دادن به سوال آن مرحله را نداشته باشد. البته با گذر زمان و کمی فاصله گرفتن از معماهای بازی، در مواجهه دوم با همان سوال بازیکنان عملکرد بهتری خواهند داشت.

Brain Out یک چالش بسیار خوب برای بازیکنانی است که می‌خواهند دقت و هوش‌ ذاتی و محیطی خود را به چالش بکشند

در بخش طراحی و گرافیک، بازی Brain Out روند ساده‌ای را در پیش گرفته است تا بازیکنان بتوانند به خوبی روی سوال و معمای هر مرحله تمرکز کنند. به همین دلیل بیشتر صفحه نمایش در اکثر مراحل بازی سفید و خالی است و بازیکنان باید با لمس‌های کوتاه و بلند به حل هر معما بپردازند. طراحی اشکال مختلف از حیوانات و تصاویری که در مراحل بازی هستند آنقدر قوی نیست اما به ساده‌ترین شکل ممکن، با یک نقاشی ساده منظور را به بازیکنان منتقل می‌کند. در بخش کنترل‌های بازی نیز با توجه به سوال هر مرحله، در برخی مراحل شمارشگر یا Textboxای در زیر صفحه نمایش داده می‌شود و در سایر مراحل بازیکنان باید با حرکت دادن اشکال یا ضربه زدن به اشکال، معمای هر مرحله را حل کنند.

BRain Out
BRain Out
BRain Out

بازی Brain Out یک بازی متفاوت نسبت به بازی‌های پازلی و معمایی اپ‌استور است و به طور مستقیم هوش و دقت بازیکنان را هدف گرفته است. اگر از آن دسته از بازیکنانی هستید که در بازی‌های گوشی هوشمند خود به دنبال یک چالش سخت هستند، بازی Brain Out یک بازی کاملا مناسب برای شما است که باید با خارج از چارچوب فکر کردن و دقت بالا، به سوالاتی که بازی از شما می‌پرسد پاسخ دهید.

دانلود بازی Brain Out


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده