نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸

هوتن شکیبا در فیلم عامه پسند با فاطمه معتمد آریا همبازی شد

هوتن شکیبا به فیلم عامه پسند به کارگردانی سهیل بیرقی اضافه شد.

فیلم سینمایی «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی در مرحله پیش‌تولید است. این فیلم ایرانی برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، هوتن شکیبا به فیلم سینمایی «عامه پسند» اضافه شده است. این اثر آخرین روزهای پیش‌تولید را سپری می‌کند و به زودی جلوی دوربین خواهد رفت. فیلم سینمایی «عامه پسند» یک بازیگر مطرح دیگر نیز خواهد داشت که نام وی به زودی رسانه‌ای خواهد شد.

هوتن شکیبا، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی سال گذشته با فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» در سی و هفتمین جشنواره فجر حضور داشت و به عنوان بهترین بازیگر نقش مرد نیز انتخاب شد. شکیبا در تلویزیون سریال «لیسانسه‌ها» را بازی کرده است؛ سریالی که فصل سوم آن در آینده‌ای نزدیک با نام «فوق‌لیسانسه‌ها» ساخته خواهد شد. شکیبا در زمینه تئاتر در نمایش «بی‌نوایان» بازی کرده است.

هوتن شکیبا فوق لیسانسه ها

پیش از انتشار خبر حضور هوتن شکیبا در «عامه پسند»، حضور فاطمه معتمد آریا در این فیلم سینمایی قطعی شده بود. سهیل بیرقی، کارگردان فیلم سینمایی «عامه پسند»، تاکنون دو فیلم «من» و «عرق سرد» را ساخته است. وی در فیلم‌های «کیفر»، «اسب حیوان نجیبی است»، «یک خانواده محترم»، «روزهای زندگی» و «بی‌خود و بی‌جهت» به عنوان دستیار کارگردان همکاری کرده است. نظر شما کاربران زومجی درباره حضور هوتن شکیبا و فاطمه معتمد آریا در فیلم «عامه پسند» چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده