نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

مارول استودیو به ساخت سه تا چهار فیلم در سال ادامه خواهد داد

آلن هورن، مدیر ارشد ناظر والت دیزنی در مصاحبه جدید خود وعده داد که مارول استودیو سه تا چهار فیلم در سال تولید خواهد کرد.

دنیای سینمایی مارول نه‌تنها به گسترش و کار خود در سینما ادامه می‌دهد، بلکه شاهد گسترش این مجموعه در تلویزیون و سرویس استریم جدید دیزنی پلاس نیز هستیم که این سریال‌ها قرار است با بودجه بزرگی تولید و منتشر شوند. بااین حال، بسیاری از طرفداران نگران این هستند که تمرکز روی سریال‌هایی چون سریال WandaVision (وانداویژن) و سریال Hawkeye (هاوک آی) باعث تحت تاثیر قرار دادن و کاهش تعداد تولیدات بخش سینمایی مارول استودیو شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از تعداد فیلم‌هایی تولیدی در سال مارول منتشر شده است. آلن هورن، مدیر ارشد ناظر و از مدیران والت دیزنی، در مصاحبه با هالیوود ریپورتر تایید کرد که مارول استودیو به ساخت ۳ تا ۴ فیلم در سال ادامه خواهد داد. هورن گفت:

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در حال حاضر بسیار مشغول کار است. او به‌دنبال ساخت سه تا چهار فیلم در سال است و این فیلم‌ها بسیار متفاوت‌تر از دیگری هستند و به‌زودی این فیلم‌ها را خواهیم دید. 

آلن هورن

هورن درواقع اشاره‌ای به فیلم‌هایی چون فیلم Black Widow (بلک ویدو) و فیلم The Eternals (اترنالز) کرده که قرار است دو فیلم کاملا متفاوت از یکدیگر باشند و هر یک تجربه متفاوتی را ارائه دهند. بیشتر فیلم‌های معرفی شده در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول نیز با چنین وعده‌ای قرار است ساخته شوند و برخی اعتقاد دارند مارول به‌دنبال بررسی سبک‌های دیگر برای توسعه مجموعه خود چه در سینما و چه در تلویزیون است. با اینکه مارول قرار است تنها ۲ فیلم را در سال ۲۰۲۰ منتشر کند، اما در سال ۲۰۲۱ شاهد تولید و اکران ۴ فیلم خواهیم بود که مصاحبه هورن می‌تواند به این معنا باشد که ممکن است در سال‌های آینده نیز شاهد تکرار چنین موضوعی باشیم.

فیلم Black Widow و فیلم The Eternals، دو فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول هستند که این دو فیلم به ترتیب برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) و تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌اند. همچنین سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) قرار است اولین سریال مارول برای دیزنی پلاس باشد که در پاییز سال آینده منتشر خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده