// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Watch Dogs Legion جزو اولین بازی های یوبیسافت برای کنسول های نسل آینده است

شرکت یوبیسافت در جریان گزارش مالی خود اعلام کرده است که Watch Dogs Legion، Rainbow Six Quarantine به همراه سه بازی دیگر در سال مالی ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند.

به‌تازگی شرکت‌های بزرگ بازیسازی گزارش مالی سه‌ماه دوم سال مالی جاری را منتشر کرده‌اند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) هم چندی پیش گزارش مالی خود را منتشر کرده است. یوبی سافت در گزارش مالی خود اعلام کرده است که پنج بازی مختلف در سال مالی ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند که از میان آن‌ها می‌توان‌ به Watch Dogs Legion، Rainbow Six Quarantine و Gods and Monsters اشاره کرد. ازطرفی دو بازی دیگر هنوز معرفی نشده‌اند.

ایوس گیلموت، مدیرعامل یوبیسافت، در گزارش مالی این شرکت اعلام کرده که این پنج بازی هم برای کنسول‌های نسل جاری و هم برای پلی استیشن 5 و پروژه اسکارلت عرضه می‌شوند. سال مالی ۲۰۲۱ برای یوبیسافت از تاریخ ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ (یک آوریل ۲۰۲۰) آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ (۳۱ مارس ۲۰۲۱) ادامه دارد. از طرفی کنسول‌های نسل آینده هم در تعطیلات ۲۰۲۰ (انتهای سال ۲۰۲۰) عرضه می‌شوند. به‌عبارتی بازی‌های ذکر شده جزو اولین بازی‌های یوبیسافت خواهند بود که برای کنسول‌های نسل بعد هم عرضه می‌شوند.

پنج بازی برای کنسول‌های فعلی و نسل آینده عرضه می‌شوند و از تمامی برتری‌ها و مکانیسم‌های پلتفرم‌های نسل بعد هم استفاده خواهند کرد. این مزیت‌ها برای کاربران هم جالب خواهد بود، زیرا می‌توانند محتویات بازی مورد علاقه خود را با سرعت بیشتر دانلود و اجرا کنند. بازیکنان می‌توانند از نرخ فریم بهتر و سایر مزیت‌های این پلتفرم‌ها هم استفاده کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این مورد چیست؟ این خبر در حالی است که چندی پیش سه بازی ذکر شده از سوی یوبیسافت تاخیر خوردند و حال اعلام شده که در سال مالی ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده