// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

تریلر نسخه نینتندو سوییچ بازی Alien: Isolation به مناسبت هالووین

به مناسبت هالووین تریلری از نسخه‌ی پورت شده‌‌ی بازی Alien: Isolation برای نینتندو سوییچ منتشر شد.

پیش از این در جریان Nintendo Direct مخصوص آماده‌شده برای E3 2019، شرکت نینتندو اعلام کرد که نسخه‌ی پورت شده‌ی بازی Alien: Isolation ساخته‌ی استودیو کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) و سگا به کمک شرکت Feral Interactive برای کنسول نینتندو سوییچ در سال میلادی جاری منتشر خواهد شد. پس از اعلام این خبر، اطلاعات جدیدی در مورد این بازی منتشر نشد اما بالاخره به مناسبت هالووین، سگا و Feral Interactive تصمیم گرفتند تریلری از نسخه‌ی پورت شده‌‌ی بازی Alien: Isolation منتشر کنند.

شرکت Feral Interactive بیشتر به‌خاطر پورت‌های مک و iOS خود مشهور است اما به نظر می‌رسد این شرکت سعی دارد دامنه‌ی کار خود را گسترش دهد. این استودیو در سپتامبر، نسخه‌ی پورت ‌شده‌ی بازی GRID Autosport برای نینتندو سوییچ را منتشر کرد که استقبال بسیار خوبی نیز از آن شد. Feral Interactive در مورد نسخه‌ی پورت شده‌‌ی بازی Alien: Isolation اعلام کرد که این بازی شامل هفت بسته‌ی الحاقی منتشر شده برای دیگر نسخه‌های بازی Alien: Isolation خواهد بود.

اگرچه تریلر منتشر شده بسیار مختصر است اما به نظر می‌رسد که این نسخه‌ی پورت شده به طرز حیرت‌انگیزی باتوجه‌به کات سین‌ها و گیم‌پلی کوتاهی که در این تریلر می‌بینیم خوب ظاهر شده است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

شرکت سگا و Feral Interactive همچنان تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی اعلام نکرده‌اند اما ما می‌دانیم که این بازی در طی سال میلادی جاری ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌ی اصلی بازی Alien: Isolation هم‌اکنون روی پلی‌ استیشن 4، پلی‌ استیشن 3، پی سی، ایکس‌ باکس 360 و ایکس باکس وان در دسترس است. 

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده