// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Tennis Clash: 3D Sports؛ رقابت در یک محیط سه بعدی

Tennis Clash: 3D Sports یک بازی ورزشی و رقابتی از تنیس است که در جریان آن باید سایر بازیکنان را شکست دهید و رتبه‌های بهتری را از آن خود کنید. 

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی کاملا آنلاین و رقابتی از سوی استودیو وایلد لایف (Wildlife Studios) رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Tennis Clash: 3D Sports، یک بازی ورزشی از تنیس است که به‌واسطه‌ المان‌های گیم‌پلی و همچنین حرکتی خود، سعی دارد تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد. بازی آیفون و اندروید Tennis Clash فاقد بخش داستانی خاصی است و شما در ابتدای بازی در نقش یک بازیکن تنیس قرار می‌گیرید که باید در لیگ‌های متفاوت شرکت کرده و رقبای خود را یکی پس از دیگری از میان بردارد. 

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
نوع کشیدن انگشت روی صفحه‌نمایش و اعمال ضربه، می‌تواند شروع کننده ضربات قدرتمند یا فنی باشد

با شروع بازی موبایل Tennis Clash وارد بخش آموزشی می‌شوید؛ جایی‌که نحوه‌ی بازی کردن به‌خوبی به شما یاد داده می‌شود. موردی‌که در همان ابتدا نظر شما را به خود جلب می‌کند، سیستم حرکتی و نحوه‌ی ضربه‌زدن به توپ در Tennis Clash است. در اینجا شما هدایت کاراکتر خود را برعهده ندارید و هوش‌مصنوعی این کار را انجام می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که در زمان‌بندی مناسبی، انگشت خود را روی صفحه‌نمایش بکشید و به توپ ضربه وارد کنید. تمامی ضربات شما در بازی از همین راه انجام می‌شود، اما راه‌های متعددی برای اعمال یک ضربه وجود دارد. برای مثال برای زاویه دادن به توپ باید انگشت خود را به سمت چپ یا راست بکشید، البته اگه زیاد زاویه دهید، توپ به خارج از زمین می‌رود. همچنین می‌توانید با سرعت دادن یا ندادن به نحوه کشیدن انگشت روی صفحه‌نمایش، سرعت توپ یا ارتفاع آن را تعیین کنید. تمامی این موارد دست‌به‌دست هم داده‌اند تا بازی اندروید و آیفون Tennis Clash به یک بازی جذاب تبدیل شود تا بازیکن در هر موقعیت از استراتژی‌ها و ضربه‌های متفاوتی استفاده کند.

Tennis Clash یک بازی کاملا آنلاین و رقابتی است، ازاین‌رو بازیکنانی که روبه‌روی شما قرار می‌گیرند، اشخاصی مثل شما هستند که تنها برای برنده شدن، وارد جهان Tennis Clash شده‌اند. با کسب پیروزی، پنج عدد جام طلا کسب می‌کنید و با هر باخت، سه عدد جام طلا از دست می‌دهید. درواقع جام‌های طلا امتیازهایی هستند که رتبه‌ی شما در یک لیگ را تغیین می‌کند. بازی آیفون و اندروید Tennis Clash دارای لیگ یا همان تورهای مسابقاتی مختلفی است که برای رسیدن به آن‌ها باید مدام بازی کنید و پیروز شوید. زمانی‌که امتیاز شما به حد نصاب رسید، می‌توانید وارد لیگ جدیدتر شوید. نکته‌ی جالب این است که لیگ‌های جدید بازی دارای محیط مسابقه‌ای تازه‌ای هم هستند و به ظاهر Tennis Clash تنوع می‌دهند. استودیو وایلد لایف برای خلق یک تجربه بصری با کیفیت از طراحی‌های سه‌بعدی و رنگارنگ استفاده کرده است. همچنین تعدادی کاراکتر هم برای شما درنظر گرفته شده که در ابتدای بازی می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. البته با گذر زمان و به‌واسطه جوایزی که کسب می‌کنید، سایر کاراکترهای بازی را هم آزاد خواهید کرد.

Tennis Clash یک بازی کاملا رایگان است، ازاین‌رو پرداخت‌های درون برنامه‌ای موردی است که باعث می‌شود بازیکنان بتوانند راکت‌های تنیس قوی‌تری را به‌صورت تصادفی کسب کنند. هرقدر که راکت تنیس خود را ارتقا دهید یا راکت‌هایی با ارزش بالاتر را کسب کنید، قدرت ضربه‌ زدن و همچنین انرژی شما در بازی بیشتر خواهد بود. ازاین‌رو می‌توانید واکنش بهتری نسبت‌به هر ضربه حریف داشته باشید. بااین‌تفاسیر، اگر به‌دنبال یک بازی رقابتی و ورزشی می‌گردید که بتواند به‌خوبی شما را سرگرم کند، بازی آیفون و اندروید Tennis Clash گزینه‌ی مناسبی برای شما است. دراین‌میان اشاره کنم که با مراجعه به صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی، می‌توانید بازی‌های با کیفیت اندروید را به‌راحتی پیدا کنید.

دانلود بازی Tennis Clash: 3D Sports


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده