// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

Battlefield 5 Year 2 Edition در دسترس قرار گرفت

آن دسته از کاربرانی که محتویات سال اول بازی Battlefield V را از دست داده‌اند و می‌خواهند این بازی را خریداری کنند، Battlefield V Year 2 Edition بهترین گزینه برای خرید است.

مقاله‌های مرتبط:

طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص است که کاربران کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان هم‌اکنون می‌توانند نسخه Year 2 Edition بازی Battlefield V را خریداری کنند. به‌عبارتی با عرضه آپدیت Pacific Theater، این نسخه هم در دسترس قرار گرفته است. 

کاربران با خرید این نسخه علاوه‌بر دسترسی به بخش چندنفره و بخش داستانی بتلفیلد V، تمامی محتویات قسمت‌های Tides of War را هم دریافت می‌کنند. این محتویات شامل ۱۷ سلاح پرایمری نظیر Boys AT Rifle  و MAB 38، چهار وسیله نقلیه نظیر Archer، آیتم‌های تزئینی برای عوض کردن ظاهر سربازان، ۱۰ پوسته (اسکین) برای سلاح های بازی و چهار پوسته برای وسایل نقلیه می‌شود. در ادامه مشخص شده است که در فروشگاه مایکروسافت یک پک ویژه به نام  Year 1 Catchup قرار داده شده که مختص‌به بازیکنانی است که بتلفیلد V را خریداری کرده‌اند، اما موفق به آزاد سازی تمامی محتویات نشده‌اند. ازاین‌رو با خرید این نسخه محتویات سال اول را به‌صورت کامل دریافت می‌کنند.

البته اشاره کنم که هنوز این آیتم برای خرید فعال نشده است. به‌دنبال عرضه شدن نسخه Year 2 Edition، نسخه‌های دیلاکس و آپگرید به نسخه دیلاکس بازی Battlefield V از فروشگاه پلتفرم‌های بازی حذف شده است. در جریان به‌روزرسانی اخیر بازی، باگ‌ها و مشکلات بسیاری رفع شده است و بستری مناسب را برای تجربه‌ی بازی فراهم کرده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده