نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

بازی Mortal Kombat 11 را به‌طور رایگان تجربه کنید

نسخه‌ی رایگان Mortal Kombat 11 به‌مدت محدودی در اختیار دارندگان پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت.

چند ماه از عرضه‌ی بازی مورتال کامبت 11 (Mortal Kombat 11) می‌گذرد و علاقمندان این بازی مبارزه ای جذاب تا امروز لذت زیادی از آن برده‌اند. ولی اگر شما هم از آن‌دسته افرادی هستید که هنوز طعم مبارزات خشن و خونین این بازی را نچشیده‌اید، شرکت برادران وارنر و استودیو ندررلم (NetherRealm Studios) هدیه‌ی جالبی برای شما دارند.

قرار است آخر این هفته و از روز ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) نسخه‌ی رایگانی از مورتال کامبت 11 در دسترس صاحبان کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گیرد؛ نسخه‌ای که به‌مدت محدود عرضه خواهد شد و تا تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) قابل تجربه خواهد بود.

این نسخه شامل بخش‌های زیادی از بازی می‌شود، از جمله دو فصل اول بخش داستانی مورتال کامبت 11. همچنین علاقمندان می‌توانند از تمام مبارزان بازی در حالت‌های مختلف چندنفره استفاده کنند و حتی شخصیت‌های Kombat Pack هم در دسترس خواهند بود، البته تنها در بخش Towers of Time؛ شخصیت‌هایی که شامل نایت‌ولف (Nightwolf)، شنگ سونگ (Shang Tsung) و همین‌طور ترمیناتور (Terminator T-800) می‌شوند که مدتی پیش تریلر مربوط به آن منتشر شد.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر تا امروز یازدهمین نسخه‌ی اصلی مورتال کامبت را تجربه نکرده‌اید و بعد از امتحان کردن این نسخه‌ی رایگان قصد خرید نسخه‌ی کامل را پیدا می‌کنید، عملکرد و پیشرفت شما در این نسخه به بازی اصلی منتقل خواهد شد. همچنین ۴۰٪ تخفیف در این روزها برای شما در نظر گرفته شده است تا به‌سراغ خرید یکی از زیباترین آثار مبارزه‌ای نسل حاضر بروید.

در نهایت هم لازم به توضیح است که در صورت تمایل به بازی آنلاین باید حتماً اکانت پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو گلد داشته باشید، ولی سایر بخش‌های بازی نیازی به این اکانت‌ها ندارند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده