// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

پایان مرحله Play-In مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends

شب گذشته مرحله Play-In مسابقات World Championship بازی League of Legends به پایان رسید و چهار تیم برتر این مرحله راهی بخش گروهی شدند.

اولین مرحله مهم‌ترین رویداد بازی League of Legends در سال ۲۰۱۹ که با نام World Championship یا همان Worlds 2019 شناخته می‌شود ساعاتی قبل به پایان رسید. این مرحله با نام Play-In شناخته می‌شود و شامل دو بخش گروهی و حذفی بود. دوازده تیم از مجموع ۲۴ تیم حاضر در مرحله اصلی رویداد کار خود را در این مرحله شروع می‌کنند که فقط چهار تیم می‌توانند به مرحله بعدی (مرحله گروهی) صعود کنند.

دانلود از آپارات

در بخش گروهی مرحله Play-In تیم‌ها در فرمتی best-of-one با یکدیگر روبه‌رو شدند و درنهایت دو تیم برتر هر گروه راهی دومین بخش مرحله Play-In شدند. در این بخش چهار تیم DetonatioN FocusMe، MAMMOTH، Flamengo eSports و MEGA Esports با قرار گرفتن در جایگاه سوم گروه خود از دور مسابقات حذف شدند و در جایگاه مشترک ۲۱-۲۴ جهان قرار گرفتند. 

گروه Aگروه B
تیمبردباختتیمبردباخت
Clutch Gaming۲۲Splyce
۳۱
Unicorns Of Love۲۲Isurus Gaming
۲۲
MAMMOTH۲۲DetonatioN FocusMe۱۳
گروه Cگروه D
تیمبردباختتیمبردباخت
Hong Kong Attitude۳۱DAMWON Gaming
۴۰
Lowkey Esports۲۲Royal Youth
۳۱
MEGA Esports۱۳Flamengo eSports۳۱

در مرحله دوم تیم‌های اول هر گروه به‌صورت تصادفی در مقابل تیم دوم گروه‌های دیگر قرار گرفت. بازی‌های این بخش به‌صورت best-of-five پیگیری شد که درنهایت تیم‌های DAMWON Gaming، Clutch GamingHong Kong Attitude و Splyce توانستند با شکست رقبای خود جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کنند و به جمع شانزده تیم برتر جهان در بازی League of Legends صعود کنند. تمامی بازی‌های مرحله Play-In به میزبانی شهر برلین پایتخت کشور آلمان پیگیری شد.

براکت مرحله پلی‌این مسابقات لیگ آف لجندز

با اتمام مرحله Play-In قرعه‌کشی مرحله گروهی نیز انجام شد و جایگاه چهار تیم صعود کننده در مرحله بعدی مشخص شد. مرحله گروهی با حضور شانزده تیم برتر جهان در بازی League of Legends پیگیری خواهد شد. تیم‌ها در گروه‌های چهارتایی تقسیم خواهند شد و از هر گروه دو تیم به مرحله آخر که به میزبانی شهر مادرید پایتخت اسپانیا برگزار خواهد شد، صعود می‌کنند. تمامی بازی‌های مرحله گروهی در بازه زمانی ۲۰-۲۸ مهر و به‌صورت best-of-one پیگیری می‌شود.

گروه‌بندی تیم‌ها در مرحله دوم (گروهی)

گروه Aگروه Bگروه Cگروه D
Cloud9FunPlus PhoenixFnaticahq e-Sports Club
G2 EsportsGIGABYTE MarinesRoyal Never Give UpInvictus Gaming
GriffinJ TeamSK Telecom T1Team Liquid
Hong Kong AttitudeSplyceClutch GamingDAMWON Gaming

با نزدیک شدن به زمان شروع مرحله گروهی مسابقات Worlds 2019 و مشخص شدن شانزده تیم برتر جهان در بازی League of Legends، شرکت رایت گیمز (Riot Games) ساعاتی قبل موزیکی را با نام Phoenix منتشر کرد که به‌صورت اختصاصی برای مسابقات World Championship امسال تهیه و منتشر شده است. علاقه‌مندان به دیدن ویدیوی مخصوص این آهنگ می‌توانند با مراجعه به این لینک از دیدن این ویدیو لذت ببرند.

دانلود از آپارات

در حال حاضر مقدار جوایز مربوط‌به مسابقات World Championship 2019 مشخص نیست و با نزدیک شدن به روزهای آخر رقم نهایی اعلام خواهد شد. احتمالا مانند سال‌های گذشته شرکت Riot Games با فروش آیتم‌های درون بازی تلاش می‌کند تا رکورد سال گذشته مسابقات Worlds را رد کند.

مرحله Play-In مسابقات در بازه زمانی ۲ تا ۸ اکتبر (۱۰-۱۶ مهر) برگزار شد و قرار است مرحله گروهی در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۰ اکتبر (۲۰-۲۸ مهر) پیگیری شود. بخش حذفی مسابقات طی پنج روز برگزار می‌شود که در روزهای سوم و پنجم آبان مرحله یک هشتم پیگیری خواهد شد. در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی برگزار خواهد شد و درنهایت فینال بزرگ در روز ۱۰ نوامبر مصادف با ۱۹ آبان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده مسابقات می‌توانند مانند سال‌های گذشته از کانال riotgames در توییچ استفاده کنند.

دانلود از آپارات

به نظر شما کدام تیم شانس کسب عنوان قهرمانی مسابقات World Championship 2019 بازی League of Legends و دریافت جایزه چند میلیون دلاری مسابقات را دارد؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده