نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۵

احتمال حضور داوید دیگز در فیلم The Little Mermaid

داوید دیگز که با صداپیشگی در فیلم Zootopia پا به عرصه سینما گذاشت، در حال مذاکره برای ایفای نقش در فیلم The Little Mermaid شرکت والت دیزنی است.

حدوداً دو سال پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت والت دیزنی (Walt Disney) به دنبال ساخت اقتباسی لایو اکشن براساس انیمیشن The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) است و راب مارشال که پیش از این در همکاری با دیزنی وظیفه کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته)، فیلم Into the Woods (به سوی جنگل) و فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) را بر عهده داشت، وظیفه کارگردانی این فیلم را در چهارمین همکاری مشترک خود با دیزنی بر عهده گرفته است. دیوید مگی، نویسنده فیلمنامه فیلم Mary Poppins Returns، وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم The Little Mermaid را بر عهده دارد.

little mermaid

حال در خبری جدید احتمال حضور داوید دیگز در فیلم The Little Mermaid مطرح شده است؛ داوید دیگز، خواننده و آهنگساز آمریکایی که چند سالی می‌شود در پروژه‌های سینمایی نیز حضور پیدا می‌کند و معروف‌ترین فیلمی که وی در آن ایفای نقش کرده است، فیلم Velvet Buzzsaw (اره‌چرخی مخملی) به کارگردانی دن گیلروی بود که وی در این فیلم با بازیگرانی چون جیک جیلینهال، رنه روسو و تونی کوله‌تو همبازی بود. این بازیگر در حال انجام مذاکرات نهایی با شرکت والت دیزنی است و به احتمال فراوان بار دیگر در پروژه‌ای متفاوت با لین-منوئل میرندا که به همراه آلن منکن وظیفه ساخت موسیقی متن و آهنگ‌های این فیلم لایو اکشن و موزیکال را بر عهده دارد، همکاری خواهد داشت؛ این دو سابقهٔ همکاری در نمایش موفق «همیلتون» را داشته‌اند که نامزد ۱۶ جایزه تونی و برنده ۱۱ بخش آن شد.

طبق خبری که چندی پیش سایت خبری دِدلاین منتشر کرده بود، دیزنی در حال گرفتن تست بازیگری از کامرون کاف، بازیگر سریال Krypton (کریپتون) و جونا-هاور کینگ، بازیگر فیلم A Dog's Way Home (مسیر بازگشت یک سگ به خانه)، برای بازی در نقش شاهزاده اریک در فیلم The Little Mermaid است و یکی از این دو نفر احتمالاً به‌ عنوان بازیگر این نقش انتخاب خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود که هلی بیلی در نقش اریل، ملیسا مک کارتی برای بازی در نقش شرور و منفی اورسولا، خاویر باردم در نقش شاه ترایتن، آوکافینا برای صداپیشگی شخصیت اسکاتل و جیکوب ترمبلی برای صداپیشگی شخصیت فلاندر، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم پری دریایی کوچولو حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. با این حال، انتخاب بیلی جنجال زیادی به پا کرده بود که هنوز بسیاری به این انتخاب اعتراض دارند. هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده و مراحل فیلمبرداری آن از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

انیمیشن The Little Mermaid در سال ۱۹۸۹ روی پرده‌ٔ سینما رفت و موفق شد بیش از ۲۳۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین این انیمیشن ۲ جایزه اسکار برای بخش بهترین موسیقی و بهترین ترانه را نیز دریافت کرده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده