// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۷

جزئیات حالت Spec Ops بازی Call of Duty: Modern Warfare در دسترس قرار گرفت

شرکت اکتیویژن به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر کرده است که جزئیات حالت Spec Ops را نشان می‌دهد.

اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده بازی Call of Duty: Modern Warfare، سعی دارد به‌واسطه‌ی محتویات مختلف، کاربران را برای مدت‌ها سرگرم کند و ازطریق هر بخش تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر کالاف دیوتی: مدرن وارفر، ویدیو جدیدی را منتشر کرده که حالت Spec Ops این بازی را نشان می‌دهد. دراین‌میان اشاره کنم که حالت Spec Ops نشان داده شده، با حالت Spec Ops Survival متفاوت است.

یکی از ویژگی‌های حالت اسپک آپس، Operationها هستند. Operationها دارای مأموریت‌های چند بخشی مختلفی هستند و باتوجه‌به ساختاری که انتخاب کرده‌اید (مخفی‌کاری یا حمله)، دشمنان عکس‌العمل‌های متفاوتی خواهند داشت. در ادامه مشخص شده است که تیم سازنده از کلاس‌های اسالت، دمولیشن، انجینیر، مدیک، ریکان و هِوی استفاده کرده است. هرکدام از این کلاس‌ها ارتقاها و پرک‌های مخصوص‌به خود را دارند و بازیکنان با انتخاب کلاس‌ها می‌توانند به ویژگی‌های مختلفی دست پیدا کنند. در زمان عرضه مدرن وارفر چهار Operation در دسترس کاربران قرار دارد و به‌صورت فصلی هم شاهد اضافه شدن Operationهای بیشتری خواهیم بود.

درکنار Operationها، مراحل یا همان Missions هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که به‌صورت تک‌نفره یا چهارنفره انجام می‌شوند و کاربران می‌توانند با انجام آن‌ها ستاره‌های مختلفی را کسب کنند (سه ستاره در بهترین حالت). همچنین اعلام شده است که کاربران در مراحل می‌توانند از کیل‌استریک، سلاح و موارد مخصوصی استفاده کنند تا بتوانند مأموریت خود را به پایان برسانند. نکته‌ی جالب این است که تمامی اپراتورهای بازی در حالت Spec Ops قرار دارند و پیشرفت‌های شما در سایر حالت‌های بازی، به‌حالت Spec Ops هم منتقل می‌شود. پس از عرضه هم شاهد محتویات جدیدی برای Missions خواهیم بود.

در انتها اکتیویژن اطلاعاتی را از Spec Ops Survival منتشر کرد که به‌صورت انحصاری زمانی در اختیار کاربران پلی‌استیشن 4 قرار می‌گیرد. بازیکنان به‌صورت چهارنفره در Spec Ops Survival قرار می‌گیرند و باید دشمنان را در موج‌های مختلفی از بین ببرند. اکتیویژن به‌ این مورد اشاره کرده است که این حالت، یک حالت مشارکتی اضافی برای کاربران به‌حساب می‌آید و هیچ ارتباطی به Operationها و Missionها ندارد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از حالت Spec Ops را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی COD: Modern Warfare در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده