// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹

حافظه رم پیشنهادی Star Wars: Jedi Fallen Order برای کامپیوتر تصحیح شد

الکترونیک آرتز و ریسپاون، حافظه رم مورد نیاز برای سیستم پیشنهادی Star Wars: Jedi Fallen Order را از ۳۲ گیگابایت به ۱۶ گیگابایت اصلاح کردند.

دیشب خبری منتشر شد از اینکه صفحه اورجین بازی Star Wars: Jedi Fallen Order، مشخصات سیستم پیشنهادی و حداقل سیستم مورد نیاز این بازی را منتشر کرده است. در مشخصات منتشر شده همه موارد طبیعی به‌نظر می‌رسید و شاهد این بودیم که بازی محدوده گسترده‌ای از سخت‌افزارهای کامپیوتر را پوشش می‌دهد، اما موردی که نظر کاربران را در فضای مجازی جلب کرده بود، این بود که در سیستم پیشنهادی اعلام شده بود که Star Wars: Jedi Fallen Order به ۳۲ گیگابایت حافظه رم نیاز دارد.

معمولا در بازی‌های امروزی تیم سازنده نهایت از ۱۶ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده و ناشر استار وارز: جدای فالن اوردر، مشخصات سیستم پیشنهادی بازی را تصحیح کردند. همچنین این تغییرات در صفحه اورجین Jedi Fallen Order هم اعمال شده است. ازاین‌رو کاربران در بهترین حالت ممکن تنها به ۱۶ گیگابایت حافظه رم نیاز دارند.

بازی Star Wars: Jedi Fallen Order در تاریخ ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده