نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸

نمایشی متفاوت از افسانه کریسمس در اولین تریلر انیمیشن Klaus

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین تریلر رسمی انیمیشن Klaus را منتشر کرد که در پایان تریلر تاریخ انتشار این انیمیشن نیز مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Klaus (کلاوس) منتشر شده است. شبکه نت فلیکس به‌تازگی اولین تریلر رسمی این انیمیشن را منتشر کرده که در این تریلر به دنیای آن سفر می‌کنیم و بیشتر با داستان، اتفاقات و شخصیت‌های این انیمیشن با تم کریسمسی آشنا می‌شویم. انیمیشن Klaus داستانی پستچی جوانی به‌نام یاسپر یوهانسون را دنبال می‌کند که از اهالی اسکاندیناوی است و او فرصتی طلایی در زندگی خود پیدا می‌کند و قرار است بسته‌ای پستی را به روستایی در منطقه سرد شمالی که همواره مردمان آن در حال جروبحث و دعوا هستند، ببرد؛ یاسپر در این مکان آن‌جا با مردی مرموز، ریش‌سفید که عروسک‌ساز بوده و نام وی آقای کلاوس است، ملاقات می‌کند و آشنا می‌شود و در طول این ماجراجویی شاهد شکل گرفتن دوستی‌های غیر منتظره خواهیم بود. در واقع ما قرار است در انیمیشن Klaus منشا داستانی جدید و متفاوتی از افسانه کریسمس را مشاهده کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جیسون شوارتزمن در نقش یاسپر یوهانسون، جی. کی. سیمونز در نقش آقای کلاوس، رشیدا جونز، جوان کیوزاک، نورمن مک‌دونالد و ویل ساسو، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Klaus حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند. همچنین شبکه Netflix اعلام کرد که این انیمیشن کمدی و کریسمسی در تاریخ ۸ نوامبر امسال (۱۷ آبان) در چند سینمای منتخب اکران خواهد شد تا شانس حضور در فصل جوایز را داشته باشد و در ادامه شاهد انتشار انیمیشن Klaus در تاریخ ۱۵ نوامبر امسال (۲۴ آبان) از سرویس استریم نتفلیکس خواهیم بود. علاوه بر تریلر، نتفلیکس پوستر جدیدی از انیمیشن Klaus را نیز منتشر کرده که شما در ادامه این پوستر را نیز مشاهده می‌کنید:

پوستر  انتشار انیمیشن Klaus

سرجیو پابلوس، طراح شخصیت‌ها و داستان انیمیشن Despicable Me (من نفرت انگیز)، وظیفه کارگردانی انیمیشن Klaus را بر عهده داشته است و او همچنین داستان این انیمیشن را نوشته که زک لوئیس و جیم ماهونی هم فیلمنامه آن را نوشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده