نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳

لیست بازیگران سریال Shadow and Bone نتفلیکس اعلام شد

سرویس استریم نتفلیکس، لیست بازیگران سریال علمی تخیلی Shadow and Bone (سایه و استخوان) را اعلام کرد.

سرویس استریم نتفلیکس (Netflix)، به‌صورت رسمی لیست بازیگران سریال علمی تخیلی Shadow and Bone (سایه و استخوان) را که اقتباسی از داستان سه‌گانه «سایه و استخوان» و داستان دوگانه «شش کلاغ» لِی باردوگو است، اعلام کرد.

در سریال هشت قسمتی Shadow and Bone، بن بارنز (بازیگر سریال Westworld و سریال The Punisher) نقش شخصیت ژنرال کیریگان را ایفا می‌کند، فردی کارتر (بازی سریال Pennyworth) نقش شخصیت کاز برکر را ایفا خواهد کرد، جسی میلی لی (بازیگر سریال Together, They Smoke) ایفاگر نقش شخصیت آلینا استارکووف خواهد بود، آرچی ریناکس (بازیگر فیلم Gold Digger) نقش شخصیت مالین ارتسیو را ایفا می‌کند، آمیتا سومان (بازیگر سریال Doctor Who) ایفاگر نقش شخصیت اینج خواهد بود و در نهایت کیت یانگ (بازیگر سریال Endeavour) در نقش شخصیت جسپر فِی ظاهر خواهد شد.

Shadow and Bone

نگارش فیلمنامه‌، تهیه‌کنندگی اجرایی و شورانری سریال علمی تخیلی Shadow and Bone بر عهده‌ اریک هیزرر است. اریک هیزرر نگارش فیلمنامه آثاری چون A Nightmare on Elm Street (کابوس در خیابان اِلم)، Final Destination 5 (مقصد نهایی ۵)، Hours (ساعت‌ها) که کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده داشت، فیلم Lights Out (در تاریکی)، فیلم Arrival (ورود) و فیلم Bird Box (برد باکس) را در کارنامه دارد. داستان فیلم علمی تخیلی بسیار موفق و متفاوت Arrival دنیس ویلنوو، برداشتی از رمان Story of Your Life تد چیانگ بود که اریک هیزرر کار خود را به‌خوبی انجام داد. اریک هیزرر با تد چیانگ همکاری جدید نیز خواهد داشت؛ نویسندگی فیلم‌نامه‌ مجموعه‌ی علمی تخیلی Liking What You See (دوست داشتن آنچه می‌بینید) بر عهده‌ اریک هیزرر است و وی برای نویسندگی این اثر با تد چیانگ مشاوره داشته است. این مجموعه بر اساس داستان کوتاه Liking What You See: A Documentary (دوست داشتن آنچه می‌بینید: یک روایت مستند) ساخته خواهد شد. تد چیانگ این داستان کوتاه را با مجموعه‌ی Stories of Your Life and Others (داستان‌های زندگی شما و دیگران) در سال ۲۰۰۲ منتشر کرده است. داستان در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد که در آن گروهی به نام سی‌بروک (Saybrook) با اختراعی جدید باعث می‌شوند انسان‌ها درکی از زیبایی دیگران نداشته باشند. چنین اختراعی به آنان اجازه می‌دهد که دیگران را آن‌گونه که هستند و رفتار می‌کنند بشناسند و نه آنچه از ظاهرشان مشخص است. این مجموعه‌ تلویزیونی همچون یک مستند روایت خواهد شد و شخصیت‌های داستان نظرات موافق و مخالف خود را با یکدیگر در میان می‌گذارند.

سریال علمی تخیلی Shadow and Bone، اقتباسی از داستان سه‌گانه «سایه و استخوان» و داستان دوگانه «شش کلاغ» لِی باردوگو است

آخرین فیلمنامه اریک هیزرر نیز فیلم تحسین‌شده Bird Box بود که روند خوب این فیلمنامه‌نویس را نشان می‌دهد و انتظار می‌رود در همکاری جدید با نتفلیکس، حداقل سریال Shadow and Bone فیلمنامهٔ خوبی داشته باشد. 

داستان مجموعه رمان‌های لِی باردوگو در دنیای گریشاورس روایت می‌شود و در سریال نتفلیکس داستان‌ها و شخصیت‌های چند رمان لِی باردوگو قرار است درهم آمیخته شود و داستان آن در جهانی روایت خواهد شد که به دو نیم تقسیم شده است و دو کشور در آن وجود دارد و از طرفی تاریکی مطلق فرمانروای تمامی آن است و در این جهان و پشت جان‌پناه‌ انسانی، موجودات شیطانی از شکار انسان‌ها لذت می‌‌برند و جشن می‌گیرند. در ادامه سربازی نیروی جادویی را کشف می‌کند که این نیرو قادر است دو کشور را با هم متحد کند، اما مشکلات فراوانی پیش روی دارد و باید با نیروهای دشمن بجنگد و جنگ‌های زیادی را از سر بگذراند تا درنهایت در زمان درست بتواند از نیروی جادویی خود بهترین استفاده را ببرد.

شان لوی که با سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) همکاری نزدیکی با سرویس استریم نتفلیکس داشته است، در این پروژه نیز حضور دارد و شرکت 21 Laps Entertainment که متعلق به وی است، ساخت این سریال را انجام می‌دهد. لِی باردوگو، پویا شهبازیان، دان لوین، دن کوهن و جاش بری، دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده