نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳

آموزش وردپرس با همیار وردپرس

سیستم‌های مدیریت محتوا نظیر وردپرس گزینه‌های مطلوبی برای راه‌اندازی وبسایت هستند که آن‌ها را دریافت کرده و به کمک آن‌ها سایتی را ایجاد می‌کنید.

علم و تکنولوژی تا جایی پیشرفت کرده است که امروزه شرکت‌ها، سازمان‌ها و حتی افراد به‌راحتی برای خود وبسایت طراحی کرده و کمترین کاری که با آن انجام می‌دهند، این است که خدمات و اطلاعات خود را در معرض دید کاربران قرار می‌دهند.

اوایل این فرایند سخت‌تر بود؛ به طوری که شما برای طراحی یک وبسایت نیازمند کمک گرفتن از یک طراح و برنامه‌نویس بودید. همچنین باید هزینه‌های زیادی را برای طراحی یک وبسایت پرداخت می‌کردید اما به مرور افراد با سیستم‌های مدیریت محتوا یا به اصطلاح CMS آشنا شدند.

سیستم‌های مدیریت محتوا گزینه‌های مطلوبی برای راه‌اندازی وبسایت هستند. شما آن‌ها را دریافت کرده و به کمک آن‌ها سایتی را ایجاد می‌کنید. برخی از معروف‌ترین آن‌ها عبارت است از جوملا، دیتالایف، پرستاشاپ، دروپال، وردپرس و...

در میان تمامی این‌ها وردپرس جایگاه خود را محکم کرده و موقعیت خوبی را به خود اختصاص داده که دلایل روشنی برای این محبوبیت دارد. به‌روزرسانی‌های منظم، رایگان بودن، دارا بودن بینهایت افزونه و قالب، پشتیبانی منظم و هزاران مزیت دیگر که به آن برتری داد.

وردپرس

وردپرس چیست؟

همان‌طور که گفتیم وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا رایگان است که افزونه‌های فراوانی در جهت اضافه کردن هر مدل امکانی را داشته و با کمک قالب‌هایی که دارد می‌توان ظاهر جذابی را برای سایت طراحی کرد و در نظر گرفت. امکان جالبی که دارد پشتیبانی از بیشتر زبان‌های زنده دنیاست! و مخصوصا برای ایرانی‌ها گزینه فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود.

با اینکه این سیستم را آماده می‌گویند اما برای کار کردن با آن مانند هر سیستم دیگری نیازمند یادگیری و آموزش هستید. اما اصلا نگران نباشید، اگر مشتاق یادگیری و ساخت یک وبسایت خوب باشید باید این مژده را به شما بدهم که آموزش‌های متعددی برای یادگیری صفر تا ۱۰۰ وردپرس وجود دارد. با کمک آموزش وردپرس به‌راحتی می‌توانید همه عملیات راه‌اندازی را بیاموزید و وبسایت خود را بسازید.

چه وبسایت‌هایی را با وردپرس می‌توان ساخت؟

برای وردپرس هیچ محدودیتی وجود ندارد. هر آنچه بخواهید برای‌تان ایجاد می‌کند. به‌دنبال یک سایت خبری هستید؟ آیا می‌خواهید برای شرکت خود وبسایتی طراحی کنید؟ یا اینکه دوست دارید یک وبلاگ روزانه برای وارد کردن اطلاعات و دلنوشته‌های خود داشته باشید؟ از همه بهتر شاید دوست داشته باشید محصولاتی را بفروشید پس حتما به‌دنبال یک سایت فروشگاهی هستید! همه اینها با وردپرس امکان‌پذیر است، اصلا نگران نباشید.

وردپرس

این روزها همه به‌دنبال کسب درآمد هستند؛ شما چطور؟

اگر شما هم جزء افرادی هستید که دوست دارید کسب و کاری داشته باشید و کسب درآمد کنید باز هم به شما این اطمینان را می‌دهیم که با کمک وردپرس می‌توانید چنین کاری را انجام دهید. فقط کافی است با کمک افزونه قدرتمند وردپرس به نام ووکامرس فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید. جالب است بدانید تنها همین یک افزونه می‌تواند یک فروشگاه اینترنتی کامل را برای‌تان به ارمغان آورد؛ فروشگاهی که به کمک آن می‌توانید محصول یا خدماتی را به فروش برسانید. تنها کافی است کار با افزونه woocommerce و امکانات و افزونه‌های جانبی را به کمک آموزش ووکامرس بیاموزید. دیگر سکان دست شما است و به‌راحتی صاحب آن می‌شوید.

همان‌طور که امروز متوجه شدید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای آماده است اما هنر بسیار دارد. به شما کمک می‌کند سایت‌های ساده و حرفه‌ای را بسازید و مشغول به کسب درآمد شوید. فقط کافی است کمی صبر و علاقه داشته باشید تا بتوانید سایت و فروشگاه خودتان را راه‌اندازی کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده