نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

همکاری دوباره گای ریچی و جیسون استاتهام در بازسازی یک فیلم دلهره آور فرانسوی

گای ریچی و جیسون استاتهام قرار است پس از سال‌ها در بازسازی یک فیلم دلهره‌آور فرانسوی دوباره با هم همکاری کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گای ریچی و جیسون استاتهام در یک اثر جدید با هم دوباره همکاری خواهند کرد. گای ریچی در همکاری دوباره با استودیوی فیلمسازی میرامکس (Miramax) وظیفه کارگردانی بازسازی آمریکایی یک فیلم فرانسوی دلهره‌آور به‌نام فیلم Le Convoyeur را بر عهده گرفته که هنوز نام نسخه آمریکایی فیلم مشخص نشده است. همچنین جیسون استاتهام قرار است پس از سال‌ها دوباره با ریچی در این پروژه همکاری کند. ریچی و استاتهام پیش از این در فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels (قفل، انبار و دو بشکه باروت)، فیلم قفل، انبار و دو بشکه باروت، فیلم Snatch (قاپ‌زنی) و فیلم Revolver (هفت‌تیر) با هم همکاری کرده بودند و این فیلم، چهارمین همکاری مشترک آن‌ها خواهد بود. 

گای ریچی

پیش از این میرامکس حق ساخت نسخه غربی فیلم Le Convoyeur که در سال ۲۰۰۴ منتشر شده، را از StudioCanal خریداری کرده بود. این فیلم فرانسوی با نام Cash Truck نیز شناخته می‌شود که ژان دوژاردن و آلبر دوپنتل نقش‌های اصلی این فیلم را بر عهده داشتند. استاتهام قرار است نقش شخصیتی سرد و مرموز را بازی کند که برای یک شرکت با کامیون‌های زرهی کار می‌کند که مسئول جابجایی صدها میلیون دلار پول در هفته در لس آنجلس است. ریچی در بیانیه منتشر شده گفت:

من مشتاقانه منتظر هستم تا این داستان را به تصویر بکشم و همچنین از کار کردن دوباره با جیسون نیز بسیار هیجان زده‌ام.

ایوان اتکینسون و بیل بلاک،‌ مدیران عامل Miramax نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند. فیلم The Gentlemen (آقایان) با بازی متیو مک‌‌کانهی، فیلم بعدی ریچی است که این فیلم با همکاری میرامکس تولید شده و حال آن‌ها قرار است در پروژه دیگری با این کارگردان بریتانیایی همکاری کنند. فیلم The Gentlemen برای اکران در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده و همچنین هفته گذشته اولین تریلر این فیلم منتشر شد که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است. بلاک گفت:

حضور بازیگر مشهوری مثل جیسون استاتهام در همکاری مجدد ما با گای ریچی یک امتیاز است و ما پیش‌بینی می‌کنیم که در دومین همکاری مشترک ما، شاهد زنده شدن لحن، عطر و طعم ژانر کلاسیک توسط این دو دوست دیرینه باشیم و چیزی بیشتر از این هم از آن‌ها انتظار نمی‌رود.

فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw

استاتهام سال گذشته در فیلم The Meg (مگ) به ایفای نقش پرداخت و امسال در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو) حضور داشت که بیش از ۷۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده بود. علاوه‌بر این، فیلم Aladdin (علاالدین)، آخرین فیلمی است که ریچی کارگردانی آن را بر عهده داشته که اولین فیلم یک میلیاردی این کارگردان انگلیسی هم است. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده