// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

نسخه جدید Metal Slug احتمالا ساخته شود

یاسویوکی اودا، تهیه کننده SNK، در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده که شرکت SNK در حال مذاکرات داخلی برای بازگرداندن Metal Slug به صنعت بازی‌های ویدیویی هستند.

شرکت SNK با ریبوت Samurai Shodown، توانست تجربه‌ی موفقی را در دسترس کاربران امروزی بازی‌های مبارزه‌ای و کاربران قدیمی این سری قرار دهد. از طرفی این شرکت همچنان ازطریق سری The King of Fighters، سعی دارد یک بازی مبارزه‌ای متفاوت را ارائه دهد. همچنین معرفی کاراکتر تری بوگارد برای Super Smash Bros. Ultimate را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین کراس‌اورهای بازی‌های مبارزه‌ای دانست. بااین‌حال شرکت SNK به ساخت یک مجموعه دیگر هم معروف است که جای آن روی پلتفرم‌های مدرن خالی است.

Metal Slug را می‌توان یکی از محبوب‌ترین سری‌های قدیمی در صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که توسط شرکت SNK ساخته شده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یاسویوکی اودا، تهیه کننده SNK، مصاحبه‌ای جدیدی را با Twinfinite انجام داده که در جریان آن اشاره‌هایی به احتمال ریبوت یا ساخت نسخه جدید Metal Slug شد. البته یاسویوکی اودا اطلاعات دقیقی را ارائه نکرده و تنها اعلام کرده است که آن‌ها در حال گفت‌وگو با عوامل SNK برای انجام این کار هستند. وی دراین‌باره می‌گوید:

در حال حاضر تصمیمی گرفته نشده است و موردی را مشخص نکرده‌ایم، اما در حال این صحبت هستیم که باید Metal Slug را به این صنعت برگردانیم و هواداران خواهان این مورد هستند. همچنین صحبت‌هایی در مورد ساختار بازی و اینکه با یک ضربه کشته شوید، انجام شده است. شاید یک حالت آسان‌تر هم برای بازی بسازیم که در جریان آن بازیکن دارای نوار سلامت است. بااین‌حال صحبت‌ها و بحث‌های زیادی را باید راجع‌به این موضوع انجام دهیم، زیرا می‌خواهیم مطمئن شویم که در حال انجام بهترین کار هستیم.

از سال ۲۰۰۸ تا به امروز دیگر نسخه جدیدی از Metal Slug ساخته نشده است و باید منتظر ماند و ببینیم شرکت SNK چه موردی را برای کاربران این مجموعه درنظر می‌گیرد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا شاهد نسخه جدیدی از این سری هستیم یا SNK یک ریبوت از متال سلاگ را عرضه می‌کند؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده