// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تریلر روز عرضه Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

تقریبا دو هفته دیگر به عرضه بازی Call of Duty: Modern Warfare باقی‌مانده و شرکت اکتیویژن، تریلر روز عرضه این بازی را منتشر کرد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) با ساخت این بازی سعی دارد تجربه‌ی لذت بخش و متفاوتی را از مدرن وارفر در دسترس کاربران این سری قرار دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تقریبا دو هفته به عرضه‌ی کالاف دیوتی مدرن وارفر زمان باقی‌مانده است و شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر COD: Modern Warfare، تریلر روز عرضه‌ی بازی را منتشر کرده است. تریلر بازی Call of Duty: Modern Warfare بخش‌هایی از داستان و گیم‌پلی بازی را به‌تصویر می‌کشد. همچنین شاهد نظرات بعضی از رسانه‌ها در مورد کالاف دیوتی: مدرن وارفر هم هستیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

برای آن دسته از کاربرانی هم که به‌دنبال نام موسیقی استفاده شده برای تریلر هستند، باید بگویم که تیم سازنده از آهنگ Enter Sandman گروه متالیکا استفاده کرده است. از دیگر اخبار حول مدرن وارفر هم می‌توان‌به استقبال بسیار زیاد کاربران از بتای بازی اشاره کرد که رکورد نسخه‌های پیشین را شکسته است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده