نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

بازی Gris در اروپا برای پلی استیشن 4 رده‌بندی سنی شد

بلاگ رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی در اروپا (PEGI) بازی Gris را برای پلی استیشن 4 رده‌بندی سنی کرده است. در نتیجه، احتمالا به‌زودی شاهد معرفی نسخه‌ی PS4 این اثر تحسین‌شده خواهیم بود.

استودیو دیوالور دیجیتال سال ۲۰۱۸ یکی از بهترین بازی‌های سالیان اخیر خود را منتشر کرد. گریس (Gris) نام این بازی است که ماجرایی جذاب و تازه را در قالبی به‌شدت سرگرم‌کننده و دیدنی به‌مخاطب خود ارائه می‌کرد. این بازی که ابتدا برای نینتندو سوییچ و پی سی منتشر شده بود، بعدها راهی پلتفرم موبایل اپل (iOS) هم شد و حالا در جریان آخرین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که این اثر تحسین‌شده به‌زودی راهی کنسول بازی نسل هشتمی سونی هم می‌شود.

بلاگ رسمی ثبت رده‌بندی بازی‌های ویدیویی در اروپا موسوم به (PEGI) اخیرا نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی گریس را رده‌بندی و ثبت کرده است. بدین ترتیب، احتمال می‌رود که پورت پلی استیشن 4 این بازی در راه باشد و به‌زودی توسط دیوالور دیجیتال معرفی شود. بازی گریس در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹ را به‌دست آورد. در خلاصه‌ی بررسی صورت‌گرفته در زومجی می‌خوانیم:

بازی Gris دقیقا همان اثری است که برای آرامش آخرهفته نیاز دارید. محصولی با کیفیت که با ایجاد هارمونی میان موسیقی و گیم‌پلی به ذهن‌تان کمک می‌کند تا استرسی روزانه را به کناری بگذارید و با دختر جوانی به نام گریس همراه شوید تا در جدالی با احساسات درونی‌اش بهترین مسیر را برای قوی‌تر کردن خود پیدا کند. هرچند معماهای بازی ساده و مسیر حرکت کامل خطی است، اما بازی می‌تواند با ارائه مهارت‌هایی جدید مانع تکراری شدن تجربه بازیکن شود.

Gris هم‌اکنون برای پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده