نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

جزئیات بیشتری از نسخه Earth’s Mightiest بازی Marvel’s Avengers منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس در طول نمایشگاه کامیک کان جزئیات بیشتری از نسخه کالکتور بازی Marvel’s Avengers منتشر کرد.

کمپانی اسکوئر انیکس تیم محبوب ابرقهرمانان را با بازی Marvel’s Avengers به دنیای بازی‌های ویدیویی می‌آورد و این بازی اکشن ماجراجویی یقیناً یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ خواهد بود. این اثر درست به‌مانند سایر بازی‌های بزرگ دارای یک نسخه‌ی کالکتور است که اقلام متنوع بسیاری را به‌همراه می‌آورد. ما از قبل می‌دانستیم که این نسخه‌ی عظیم با یک مجسمه از کاپیتان امریکا همراه خواهد بود، اما حالا می‌توانیم تمام اقلام این نسخه را ببینیم و متوجه شویم که چه چیزی از هر Avenger در این نسخه وجود دارد.

نسخه‌ی Earth’s Mightiest Edition بازی Marvel’s Avengers در جریان نمایشگاه Comic Con نیویورک به نمایش در آمده است. این نسخه علاوه‌بر مجسمه‌ای که در بالا به آن اشاره کردیم، شامل نقشه‌ی ساخت لباس مرد آهنی، یک مجسمه‌ی Bobblehead از هالک، نشان بیوه‌ی سیاه، جاکلیدی پتک ثور و یک تصویر از کامالا خانِ تازه معرفی شده در کنار بقیه‌ی انتقام‌جویان است. در میان این اقلام، استیل بوک بازی و یک گیره که لوگوی انتقام‌جویان روی آن نقش بسته است، دیده می‌شود و شما می‌توانید تمام آن‌ها را در تصویر زیر مشاهده کنید. تابه‌حال سخنی از قیمت و جایی که بتوان این نسخه را پیش خرید کرد، به میان نیامده است.

Marvel’s Avengers

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵ می ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و استیدیا منتشر خواهد شد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به این بازی را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده