// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Partia 2؛ ماجراجویی در پارتیا

Partia 2 نسبت به نسخه قبل خود تغییرات خوبی داشته است و می‌توانید چالش‌ها و ماجراهای بیشتری را در آن تجربه کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Partia 2 ساخته جذابی از استودیو Imago Software است که نسبت به نسخه قبل تغییراتی جزئی داشته است. این بازی اندروید با الهام از آثار فانتزی SNES ساخته شده است و بازیکنان تقابل نابی را بین دوستی و خیانت خواهند داشت. گرافیک بازی روی همان پایه اصلی این نام استوار است و متاسفانه سازندگان نتواسته‌اند که انیمیشن‌های بهتری را روی آن پیاده‌سازی کنند. با ما همراه باشید تا در مورد دومین نسخه از Partia برای‌تان بگوییم.

بازی آیفون Partia 2 نبردی در یک دنیای فانتزی است که با المان‌های RPG همراه شده است. اگر آثار قدیمی را تجربه کرده‌اید باید با محیط آن آشنا باشید و بدانید که حرکت‌ سریع در آن برنده نهایی را مشخص خواهد کرد. بازی پیشرفت چندان بزرگی نسبت به نسخه قبلی نداشته است، اما همچنان طرفداران می‌توانند تجربه چالش برانگیزتری نسبت به نسخه اول داشته باشند و در آخر از وقتی که گذاشته‌اند راضی باشند. هوش مصنوعی بازی بهبود یافته است و بدین ترتیب بازیکن باید فرصت زیادی را برای حرکت و دور زدن نیروهای خود صرف کند. همان ابتدا باید حالتی که می‌خواهید ادامه دهید را انتخاب کنید و سپس با انتخاب نیروها مرحله آموزشی را بگذرانید. تمام نیروها در بازی تحت سلطه شما هستند و جایگاه‌هایی را که می‌توانند بروند نیز مشخص می‌شود. پا به مربع‌های قرمز نگذارید و همواره سعی کنید که با توجه به قابلیت نیروی خود بهترین جایگاه را برای وی انتخاب کنید. جادو و شمشیر مهم‌ترین مشخصه نبردها در بازی هستند و فواصل هم اهمیت بسیاری در تاثیرگذاری آن‌ها دارند. در بخش داستانی بازی شخصیت‌های زیادی اطرافتان خواهید دید که برخی از آن‌ها به دشمن و دوست تبدیل خواهند شد. دیالوگ‌ها ساده هستند و نیاز نیست که زبان‌تان در حد پیشرفته باشد تا آن‌ها را متوجه شوید. با یکی از بهترین بازی های اندروید و آیفون روبرو هستیم و طرفداران این مجموعه می‌توانند ماجراجویی‌های خودشان را دوباره از سر بگیرند.

Partia 2

با آشکار شدن بیشتر داستان بازی Partia 2 تجهیزات بهتری کسب خواهید کرد و می‌توانید شوالیه‌های سرزمین خود را وارد نبردهای اصلی کنید. با شروع فصل دوم می‌توانید ماموریت‌های بهتری کسب کنید و وارد حالات دفاعی شوید. بازی محیط‌های سرسبز مختلفی دارد و هیچ‌گاه از گشت و گذار در آن خسته نمی‌شوید. هر کدام از نیروهای شما می‌توانند استراحت داشته باشند و در طی یک نوبت حرکت نکنند. آیتم‌های هر نیرو را چک کنید و نگذارید که با عدم آمادگی به سراغ رویارویی با دشمنان بروند. فصول با طراحی جالبی تغییر پیدا می‌کنند و حرکت شخصیت‌ها در آن هم دست کمی از صحنه‌های حماسی کنسولی ندارد.

Partia 2 در بهترین حالت دنباله خوبی برای نسخه قبلی است و طرفداران واقعی‌اش از تجربه چالش‌های بیشتر و داستان ناب آن لذت خواهند برد

بازی Partia 2 گزینه‌های بیشتری را بعد از حملات در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید با اسب نیروهای خود را به عقب هدایت کنید. این آیتم جدید باعث گستردگی جایگاه‌های انتخابی ممکن شده است و در حالت برعکس مجبور خواهید بود که از استراتژی هوشمندانه‌تری نسبت به محاصره دشمنان استفاده کنید. یکی از نکات منفی بازی عدم تعادل در قدرت دشمنان و مخصوصا باس‌ها است. در این حالت عنصر شانس بیشتر در بازی به چشم می‌خورد و گاهی اوقات با دشمنان بسیار قوی و یا بسیار ضعیف روبرو می‌شویم. این روند بستگی به سطح مهارت آن‌ها هم دارد و گاهی اوقات دو لول بیشتر از سطح خود عمل می‌کنند و عملا شکست آن‌ها را غیرممکن می‌کند.

Partia 2

هوش مصنوعی بازی بهبود یافته است و تمامی نیروها را باید به‌صورت نوبتی مشترک حرکت دهید و سپس نوبت را به دشمن تحویل دهید

سیستم ارتقای واحدها در بازی Partia 2 اهمیت بسیاری دارد و باید قبل از رسیدن به فصول بالاتر، نسبت به آن اقدام کنید. ابتدا نیروهای اصلی خود را شناسایی کنید و سپس با توجه به نوع نبردها انتخاب کنید که کدام نیروهای شما باید به سطح‌های بالا ارتقا پیدا کنند. بازی در این بخش هم کمی دچار مشکل شده است و گاهی اوقات لول نیروها به درجه سختی فصل‌ها نمی‌خورد. بازیکنان حرفه‌ای‌تر می‌توانند وارد حالت Expert شوند و تجربه سخت‌تری داشته باشند. این حالت بعد از شکایت برخی از بازیکنان اضافه شده است که بیش از حد بازی را تفننی و معمولی می‌دانند. به‌هر حال بازی‌های این سری داستانی نزدیک به‌هم روایت می‌کنند و برای تجربه بهتر نسخه بعدی بازی نیاز دارید که با این ماجراجویی همراه شوید.

بازی Partia 2 چالش‌های خوبی را در طی ۲۲ مرحله خود به مخاطب تحویل می‌دهد و می‌توانید آن‌ها را در حالت‌های مختلف تجربه کنید. نیروهای خود را حرکت دهید و فراموش نکنید که با استراتژی باید آن‌ها را پیش ببرید. این استراتژی باید در خدمت تمام نیروها باشد و سبک نوبتی بازی هم نشان می‌دهد که تا وقتی تکلیف تمام نیروهای خود را مشخص نکنید نمی‌توانید نوبت را به دشمن خود واگذار کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور روی سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Partia 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده