نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

تریلر جدید فیلم Zombieland: Double Tap منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Zombieland: Double Tap را منتشر کرده که طرفداران را به بازگشت به دنیای پسا آخر الزمانی فیلم دعوت می‌کند.

ماه مرداد امسال بود که شرکت سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها ۲: دابل تپ) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی و همچنین معرفی شخصیت‌های جدید این قسمت بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از دنباله فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) منتشر شده است. در تریلر جدید این فیلم کمدی زامبی محور بیشتر با اتفاقات و داستان فیلم آشنا می‌شویم و به‌نظر می‌رسد که شخصیت مدیسون با بازی زوئی دویچ، قرار است نقش پررنگ‌تر و مهم‌تری را در اتفاقات فیلم داشته باشد. اتفاقات فیلم حدود ۱۰ سال پس از حوادث قسمت اول جریان دارد که گم شدن لیتل راک باعث شروع یک ماجراجویی جدید می‌شود و همچنین شاهد مکانی امن با حضور انسان‌های بیشتری نیز هستیم.

شما در ادامه می‌توانید این تریلر را از صفحه رسمی سونی در یوتیوب تماشا کنید.

فیلم Zombieland: Double Tap

فیلم Zombieland: Double Tap داستان چهار زامبی‌کش حرفه‌ای را دنبال می‌کند که از کاخ سفید تا سرزمین‌های جدید در سفر هستند که آن‌ها باید با گونه جدیدی از زامبی‌ها مواجه شوند که از زمان فیلم اول تکامل یافته‌اند. همچنین آن‌ها باید با بازماندگان انسان جدید بیشتری نیز روبه‌رو شوند، اما بیش از همه، آن‌ها باید با مشکلات بزرگ شدن خانواده خود مواجه شوند. جسی آیزنبرگ در نقش کلمبوس، وودی هارلسون در نقش تالاهاسی، اما استون در نقش ویچیتا، ابیگیل برسلین در نقش لیتل راک، زوئی دویچ در نقش مدیسون، اون جوگیا در نقش برکلی، لوک ویلسون در نقش البوکرکی، رزاریو داوسون در نقش نوادا توماس میدلتیچ، بیل مری و دن اکروید (هر دو در نقش خودشان)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Zombieland: Double Tap حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Zombieland: Double Tap برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر امسال (۲۶ مهر) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم در دهمین سالگرد فیلم Zombieland تولید شده است. همچنین روبن فلیشر برای کارگردانی و پال ورنیک و رت ریس، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲) نیز بازگشته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده