نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶

استفاده سازنده Halo Infinite از سگ برای تهیه اصوات نوعی بیگانه در بازی

استودیوی 343 اینداستریز برای تهیه‌ی اصوات نوعی بیگانه در بازی Halo Infinite از یک پاگ استفاده می‌کند.

سگ‌ها را می‌توان اربابان تازه صنعت بازی‌های ویدیویی دانست. در اسفند ماه، آن‌ها با بازی The Last of Us Part II به محبوبیت زیادی دست پیدا خواهند کرد، اما در سال آینده‌ی میلادی نیز شاهد عرضه بازی بزرگ دیگری خواهیم بود که از یک سگ برای مورد متفاوت‌تری استفاده می‌کند. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که توسعه‌دهنده‌ی بازی Halo Infinite یعنی استودیوی 343 اینداستریز برای به اشتراک گذاشتن موردی به‌خصوص به اینستاگرام رفته است.

این توسعه‌دهنده اخیراً یک پاگ کوچک با نام گیوزا را به استودیوی ضبط خود برده است تا برخی از اصوات این سگ اشرافی، از صداهای مربوط‌به خوردن و آشامیدن و تنفس شدید گرفته تا خرناس کشیدن و آروغ زدن را ضبط کند. هر اندازه که گیوزا بامزه به‌نظر برسد، استودیو 343 اینداستریز مطمئناً از اصوات او برای ساخت جلوه‌های صوتی موجودی بسیار شرور در بازی استفاده می‌کند؛ موجودی که احتمالاً یکی از گونه‌های بیگانه به‌حساب می‌آید و با آن مبارزه خواهیم کرد. درهرصورت، اگر به بازی Halo Infinite نیز علاقه ندارید، ویدیو گیوزا که از طریق منبع خبر قابل مشاهده است، ارزش تماشا را دارد. 

بازی Halo Infinite در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس اسکارلت و کامپیوتر عرضه خواهد شد. در سال آینده نیز شاهد عرضه‌ی تعداد بتا برای بازی خواهیم بود که در ابتدا در دسترس کاربران Xbox One قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده