نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

تهیه کننده Far From Home از احتمال ساخت فیلم Sinister Six در دنیای سینمایی مارول می‌گوید

ایمی پاسکال، تهیه کننده فیلم Spider-Man: Far From Home، در مصاحبه جدید خود به احتمال ساخت فیلم Sinister Six در دنیای سینمایی مارول اشاره کرده است.

پس از نزدیک به دو ماه اختلاف و انتشار خبرها و واکنش‌های متعدد، سرانجام اوایل ماه جاری بود که والت دیزنی، مارول استودیو و سونی پیکچرز به توافق جدیدی دست پیدا کردند تا شخصیت مرد عنکبوتی بار دیگر به دنیای سینمایی مارول بازگردد و حداقل شاهد حضور او در دو فیلم دیگر باشیم. یک فیلم که در واقع قسمت سوم فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) است و هنوز اطلاعات دقیقی از فیلم دیگر منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است سرانجام یکی از فیلم‌های مورد انتظار طرفداران مرد عنکبوتی ساخته شود.

مدتی پیش بود که نسخه خانگی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) منتشر شد و در یکی از ویدیوها، ایمی پاسکال، تهیه کننده مجموعه فیلم اسپایدرمن در مورد گروه Sinister Six (شش خبیث) و احتمال ساخت فیلمی از آن در دنیای دنیای سینمایی مارول می‌گوید. در طول صحبت پاسکال، تصاویری از شخصیت‌های شرور فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و میستریو با بازی جیک جیلنهال، از فیلم Far From Home نیز نمایش داده می‌شود. پاسکال گفت:

شخصیت‌های شروری در دنیای سینمایی خودمان داریم که در واقع بخشی از شخصیت‌های مجموعه Sinister Six نیز هستند. ممکن است اتفاقی با این شخصیت‌ها رخ دهد.

ایمی پاسکال

پاسکال اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت، اما پیش از این درو گادرد،‌ نویسنده سریال Daredevil (دردویل)، قرار بود فیلم Sinister Six را کارگردانی کند و حتی فیلمنامه‌ای نیز برای آن نوشته بود که این فیلمنامه ظاهرا سونی پیکچرز را بسیار تحت تاثیر قرار داده بود. حتی در آذر گذشته نیز پاسکال در یک مصاحبه از احتمال ساخت فیلمی براساس این مجموعه خبر داده بود و حالا با رفع اختلافات سونی و دیزنی، ممکن است شاهد ساخت این فیلم در دنیای سینمایی مارول باشیم که هنوز قطعی نیست.

فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) قرار است در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران شود. جان واتس، کارگردان دو قسمت اول برای کارگردانی و تام هالند برای نقش آفرینی دوباره در نقش پیتر پارکر ملقب به اسپایدرمن در قسمت سوم فیلم Spider-Man باز خواهند گشت.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده