// دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

مدت زمان بازی Marvel’s Avengers مشخص شد

مدت زمان بخش کمپین بازی Marvel’s Avengers تقریبا ۱۰ الی ۱۲ ساعت و طول مدت کل بازی چیزی حدود ۳۰ ساعت خواهد بود.

بازی Marvel's Avengers از استودیو کریستال داینامیکس، را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۰ دانست که اخبار زیادی در رابطه با گیم پلی و کاراکترهای این بازی به مرور در حال انتشار است. شرکت اسکوئرانیکس برای تشویق بازیکنان به ادامه‌ی این بازی قصد دارد داستان‌ها، لوکیشن‌ها و کاراکترهای مختلفی را پس از انتشار به بازی اضافه کند اما سوال اصلی بسیاری از ما همچنان این است که طول مدت بازی Marvel’s Avengers چقدر خواهد بود.

به نظر می‌رسد که ما می‌توانیم توقع همان میزان محتوایی را که بازی‌ها استودیو کریستال داینامیکس پیش از این داشته‌اند، از Marvel’s Avengers نیز داشته باشیم. رئیس ارشد مدیریت برند استودیو Crystal Dynamics، ریچ بریجز (Rich Briggs)، در مصاحبه‌ای با ComicBook.com اعلام کرد که طول مدت داستان اصلی بازی ۱۰ تا ۱۲ ساعت خواهد بود. او در ادامه گفت:

فکر می‌کنم طول بازی دقیقا به این بستگی دارد که چقدر می‌خواهید به عمق داستان فرو بروید. بنابراین همانند بازی‌های قبلی Crystal games اگر می‌خواهید فقط داستان اصلی را تجربه کنید چیزی حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

با گذر از داستان اصلی، از نظر محتویات حاشیه‌ای و اختیاری بازی Marvel’s Avengers چیزهای بسیار بیشتری برای ارائه خواهد داشت. اگرچه بریجز تمایلی به ارائه‌ی عدد مشخصی برای میزان کل محتوای بازی Marvel’s Avengers نداشت اما او گفت که می‌توان این بازی را با سری بازی‌های Tomb Raider محصول خود این استودیو مقایسه کرد که این به معنای چیزی حدود ۳۰ ساعت خواهد بود.

اما اگر می‌خواهید همه‌ی محتویات موجود را ببینید و تمام مأموریت های جانبی و سایر موارد را انجام دهید، همانند «توم رِیدر» یک تجربه ۳۰ ساعته خواهید داشت. بنابراین ما هنوز عدد دقیقی را برای آن مشخص نکرده‌ایم اما می‌توان انتظار داشت چیزی مشابه کارهای قبلی ما در این رابطه باشد. البته که پس از انتشار بازی شما محتویات و قهرمانان جدیدی را نیز دریافت خواهید کرد.

اگرچه این میزان ساعت برای بازی کمی کوتاه به نظر می‌رسد اما ممکن است این کمبود توسط کیفیت بازی جبران شود. بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۹۹ (۱۵ مِی ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان و استیدیا عرضه می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده