نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

آپدیت 7.00 پلی‌ استیشن 4 قابلیت ریموت پلی را به اندروید می‌آورد

آپدیت 7.00 کنسول پلی‌ استیشن 4، تا هفت روز آتی منتشر می‌شود و تغییرات مختلفی را روی کنسول ایجاد می‌کند.

طبق آخرین اخبار کنسول‌های بازی، بلاگ رسمی پلی‌استیشن اعلام کرد که جدیدترین آپدیت کنسول پلی‌استیشن 4 یعنی 7.00،  تا هفت روز آینده منتشر خواهد شد. این آپدیت که مدت‌ها است در مرحله‌ی بتا به سر می‌برد، این امکان را به کاربر خواهد داد که میزبان پارتی‌های بزرگتری شود.  

تا پیش از انتشار این به‌روزرسانی، ظرفیت پارتی‌ها تنها ۸ نفر بود و با عرضه‌ی این آپدیت این ظرفیت دوبرابر خواهد شد و به ۱۶ نفر افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین این آپدیت باعث بهبود کیفیت اتصال به شبکه و صدا می‌شود. کاربران ریجن آمریکا، می‌توانند چت‌های صوتی خود را به متن تبدیل کنند.

از دیگر امکانات این به‌روزرسانی می‌توان به اضافه شدن قابلیت Remote Play به دستگاه‌های اندرویدی (‌از اندروید 5 به بالا) اشاره کرد . این قابلیت پیش از این برای سیستم عامل IOS در دسترس بود اما با عرضه‌ی این آپدیت کاربران اندرویدی نیز می‌توانند بازی‌ها را روی دستگاه خود استریم کنند. پشتیبانی از کنترلر نیز که پیش از این در iOS 13 معرفی شده بود، به گوشی‌هایی که از اندروید 10 استفاده می‌کنند، اضافه خواهد شد.  

شرکت سونی تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای انتشار آپدیت 7.00 پلی‌استیشن 4 اعلام نکرد و فقط تایید کرد که این به‌روزرسانی تا هفت روز آتی منتشر خواهد شد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را در مورد تغییرات صورت گرفته در این آپدیت با ما در میان بگذارید و بگویید که آیا از آن‌ها راضی هستید یا توقع بیشتری از این بروزرسانی‌ها دارید.


منبع VG 24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده