نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Q*bert؛ تجربه بازی آرکید به صورت مدرن

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ بازی Q*bert رفتیم که خاطرات و حس نوستالژی را به‌صورت کاملا مدرن و امروزی، از آن دنیای آرکیدی به موبایل شما می‌آورد.

شاید خیلی از شما Q*bert را بشناسید و خاطرات زیادی با شخصیت اصلی آن داشته باشید. برای افرادی که اطلاعاتی از این بازی ندارند، می‌توان این‌گونه گفت که Q*bert یک بازی آرکید بود که در سال ۱۹۸۲ برای اولین‌بار عرضه شد. حال این بازی دوباره بازسازی شده و در قالب یک بازی موبایلی بسیار جذاب به موبایل‌های ما آمده است. نسخه جدید بازی موبایل Q*bert کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۷۵ مگابایت دارد. این بازی بسیار جذاب توسط بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures Television) ساخته شده است. این استودیو ساخت بازی‌های دیگری مانند Who Wants To Be a Millionaire?، Jeopardy! World Tour، Smurfs Bubble Shooter Story، POP FRENZY! Emoji Movie Game، Hotel Transylvania: Blast Game و غیره را در رزومه کاری خودش دارد.

بازی Q*bert
بازی Q*bert
بازی Q*bert
شما برای استفاده از این بازی خاطره‌انگیز، اصلا نیازی به اینترنت ندارید

لازم به ذکر است که بازی Q*bert با درجه سنی PEGI 3 منتشر شده و برای افراد بالای ۴ سال مناسب است. شما در بازی اندروید Q*bert باید به شخصیت اصلی داستان کمک کنید که پازل‌های ایزومتریک مختلف را حل کند؛ آن هم بدون اینکه با دشمنان خود برخوردی داشته باشد و آسیب ببیند. شاید هدف اصلی بازی همانند همان نسخه‌های قبلی باشد اما این بازی، این کار را با سبک جدیدی انجام داده که تجربه تازه‌ای را برایتان فراهم می‌کند. رابط کاربری این بازی بسیار راحت است. تنها کافی است که شما با استفاده از یک انگشت خود و کشیدن آن روی صفحه، شخصیت اصلی داستان را هدایت کنید.

شما در بازی Q*bert باید در هر مرحله که چالش‌های مختلفی را هم برای شما در نظر می‌گیرد، روی مکعب‌های مختلف بپرید و رنگ آن‌ها را درست همانند قبل تغییر دهید. شما با خلق و ایجاد کردن مسیر مخصوص به خود، در میان ده‌ها الگویی که وجود دارد، از شخصیت کویلی پیشی بگیرید. نکته جالبی که در رابطه با این نسخه جدید بازی Q*bert وجود دارد، این است که شما با تمام کردن مرحله‌های کلاسیک و البته جدید، می‌توانید قفل دوستان Q*bert هم باز کنید و با آن‌ها هم بازی کنید. یکی دیگر از نکات جالب و جدید این بازی، قابلیت شخصی‌سازی است که شما با به دست آوردن امتیاز مورد نیاز، می‌توانید Q*bert خود را شخصی‌سازی کنید.

بازی Q*bert
بازی Q*bert
بازی Q*bert

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما برای ورود به یک سری بخش‌ها، مانند بخش خرید، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Q*bert هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Q*bert در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Q*bert


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده