نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

تاریخ انتشار سریال Servant به تهیه کنندگی ام نایت شیامالان مشخص شد

شبکه اپل با انتشار تیزری کوتاه تاریخ شروع پخش سریال Servant به تهیه کنندگی ام نایت شیامالان را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت اپل زمان شروع پخش سریال Servant را تایید و اعلام کرده است. در طول پنل این سریال مهیج روان‌شناختی در نمایشگاه کامیک کان نیویورک، سرویس اپل‌ تی‌وی پلاس تیزر جدیدی از سریال Servant را منتشر کرد که در آن شاهد یک کودک بودیم و مانند نمایش‌های قبلی، باز هم اطلاعات زیادی از این سریال را به اشتراک نمی‌گذارد. بااین حال، در پایان تریلر مشخص می‌شود که پخش سریال Servant از تاریخ ۲۸ نوامبر امسال (۷ آذر) آغاز خواهد شد. سریال داستان شان و دوروتی ترنر را دنبال می‌کند که صاحب یک فرزنده شده‌اند و یک پرستار بچه جوان را استخدام می‌کنند تا مراقب فرزند تازه متولد شده آن‌ها باشد. با گذشت زمان مشخص می‌شود که بعضی چیزها آنطور که باید به نظر برسند نیستند. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Servant در ۱۰ قسمت یک ساعته تولید شده که ام نایت شیامالان، کارگردان آثاری چون فیلم Unbreakable (نشکن)، فیلم Split (شکاف) و فیلم Glass (گلس) به‌عنوان تهیه کننده در پروژه حضور داشته و همچنین او دو قسمت این سریال را نیز کارگردانی کرده است. تونی باسگالوپ نیز وظیفه ساخت سریال را بر عهده دارد. همچنین اپل پیش از این دو تیزر کوتاه دیگر از سریال Servant نیز منتشر کرده بود که تمرکز آن روی شخصیت بچه و یک شخصیت دیگر است و شما در ادامه می‌توانید این دو تیزر را نیز مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

توبی کبل، لورن آمبروز، روپرت گرینت و نل تایگر فری، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Servant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین سرویس استریم Apple TV Plus از اول نوامبر امسال (دهم آبان‌) آغاز به‌کار کند که هزینه اشتراک ماهیانه آن تنها ۴.۹۹ دلار است که اطلاعات کامل‌تر این سرویس استریم تازه تأسیس را می‌توانید در زومجی مطالعه کنید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده