// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

سازمان OG به دنبال تشکیل تیم کانتر استرایک و ورود به میادین حرفه‌ای است

سازمان OG که بیشتر به خاظر کسب عنوان قهرمانی در مسابقات The International بازی Dota 2 مطرح شده است قصد ورود به میادین حرفه‌ای بازی CS:GO را دارد.

شایعات مربوط‌به خبر ورود سازمان OG به میادین حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive قوت گرفته است. طرفداران ورزش الکترونیک سازمان OG را بیشتر به خاطر قهرمانی‌های پشت سر هم این تیم در مسابقات The International سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ می‌شناسند. این‌طور که پیدا است این مجموعه باتوجه‌به کسب درآمد زیادی که از بازی Dota 2 داشته است به‌دنبال توسعه دادن و افزایش تعداد تیم‌های فعال خود در ورزش الکترونیک است و اولین قدم آن‌ها عقد قرارداد با یک تیم حرفه‌ای در بازی Counter Strike خواهد بود.

تیم جدید مجموعه OG قرار است به کمک بازیکنان قدیمی تیم‌های Vitality و ENCE که اخیرا نیمکت نشین شده‌اند، تشکیل شود. حضور افرادی مانند NBK و Aleksib در فهرست بازیکنان اصلی تیم قوت زیادی دارد و به نظر می‌رسد که این دو بازیکن قصد دارند به‌جای بستن قرارداد با مجموعه 100 Thieves پیراهن تیم OG را بر تن کنند.

الکسیب بازیکن جدید تیم اوجی

درکنار NBK و Aleksib خبر حضور دو بازیکن با تجربه دیگر نیز به گوش می‌رسد. بازیکن سوم تیم با نام مستعار Valde شناخته می‌شود که این اواخر بیشتر در تیم North نام وی را شنیده‌ایم. ایسا مراد اردنی که بیشتر با نام ISSAA شناخته می‌شود دیگر بازیکنی است که در هفته‌های اخیر به‌عنوان بازیکن نیمکت نشین تیم Hellraisers دیده شده است و قرار است به تیم جدید مجموعه OG بپیوندد.

آخرین بازیکن تیم که قرار است به‌عنوان اسنایپر این تیم را همراهی کند الیاس الکنن نام دارد. این بازیکن فنلاندی که فقط ۱۸ سال دارد پیش از این جزو بازیکنان اصلی تیم SJ فنلاند بوده است که در آخرین رده‌بندی تیم‌های حرفه‌ای بازی کانتر استرایک در جایگاه ۳۵ قرار گرفته است. این بازیکن در میادین حرفه‌ای از نام مستعار jamppi استفاده می‌کند و به‌عنوان یکی از بازیکنان آینده‌دار اروپایی از او یاد شده است.

اولین حضور تیم بین‌المللی OG در میادین حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive قرار است در لیگ حرفه‌ای ESL و سری مسابقات BLAST Pro Series باشد. اینطور که پیداست سهمیه تیم برای حضور در میادین حرفه‌ای مسابقات در سال ۲۰۲۰ توسط مسئولان مجموعه قطعی شده است.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده