// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶

تیم‌های Fnatic و Vitality راهی فینال مسابقات DreamHack Masters Malmo بازی CS:GO شدند

شب گذشته دو تیم Fnatic و Team Vitality جواز حضور در فینال مسابقات DreamHack Masters Malmo 2019 بازی CS:GO را کسب کردند.

فینالیست‌های مسابقات DreamHack Masters Malmö 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive بعد از پنج روز رقابت فشرده مشخص شدند. این رویداد با حضور شانزده تیم مطرح رنکینگ بازی کانتر استرایک در حال پیگیری است که شهر مالمو وظیفه میزبانی آن را بر عهده گرفته است. مجموع جوایز رویداد ۲۵۰ هزار دلار است و مرحله حذفی رویداد نیز در استادیوم ۱۵ هزار نفری مالمو آرنا برگزار می‌شود.

تیم‌های Fnatic و Team Vitality هر دو جزو تیم‌های گروه A مسابقات بودند که بعد از قرار گرفتن در جایگاه‌های دوم و سوم توانستند راهی مرحله حذفی مسابقات شوند. تیم Fnatic در بخش حذفی با شکست تیم‌های Ninjas in Pyjamas و Astralis راهی فینال مسابقات شده است و در سمت دیگر بازیکنان Vitality با شکست تیم‌های mousesports و Natus Vincere جواز حضور در آخرین روز رقابت‌ها را کسب کرده‌اند. علاقه‌مندان به دیدن بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی می‌توانند از این لینک استفاده کنند.

تیم ویتالیتی

نکته جالب در مورد دو تیم فینالیست مسابقات DreamHack Masters Malmö تغییراتی است که قبل از شروع مسابقات در لیست بازیکنان تیم صورت گرفته است. مجموعه Fnatic تیم Counter Strike: Global Offensive جدید خود را اخیرا با اضافه کردن flusha و Golden بازسازی کرده است و تیم فرانسوی Vitality نیز چند روز قبل خبر اضافه شدن shox به لیست بازیکنان اصلیش را منتشر کرد.

بازی فینال قرار است ساعت ۱۸:۳۰ امروز بین تیم‌های Fnatic و Vitality پیگیری شود. دوست‌داران ورزش الکترونیک می‌توانند با مراجعه به کانال dreamhacks در توییچ یا کانال dreamhack در یوتیوب از دیدن بازی فینال بزرگ لذت ببرند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده