نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

تیم لیکوئید به تیم‌های حاضر در مسابقات ESL One Hamburg 2019 پیوست

نام تیم لیکوئید به فهرست تیم‌های حاضر در مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ اضافه شد و به‌زودی شاهد تکمیل دو جایگاه خالی دیگر نیز خواهیم بود.

از ۳ تا ۵ آبان ماه (۲۵ تا ۲۷ اکتبر) شاهد برگزاری سومین دوره‌ی مسابقات ای اس ال وان در سالن بارکلیکارد آرنا واقع در هامبورگ خواهیم بود که ۱۲ تیم از مناطق اصلی را برای کسب بخشی از جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری روبه‌روی هم قرار می‌دهد. تابه‌حال حضور ۱۰ تیم در تورنمنت ESL One Hamburg 2019 قطعی شده است و تکلیف دو جایگاه باقیمانده نیز به‌زودی مشخص خواهد شد. در این میان از قهرمان سال گذشته‌ی مسابقات یعنی Team Secret نیز برای شرکت در این رویداد دعوت به‌عمل آمده است تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. طرفداران پیش از برگزاری مسابقات MDL Chengdu Major شاهد تورنمنت بزرگی خواهند بود که آن‌ها را به رقابت‌های فصل تازه‌ی بازی هدایت می‌کند. با اینکه مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ دارای امتیاز DPC نیست، اما به‌عنوان اولین تورنمنت معتبر پس از اینترنشنال ۹ شناخته می‌شود که در آن می‌توانیم عملکرد تیم‌های تازه را مشاهده کنیم. پیش از این، سازمان ESL با انتشار توییتی درباره‌ی این رویداد گفته بود:

آیا برای بازگشت بزرگ‌ترین فستیوال Dota 2 اروپا آماده‌اید؟ مسابقات ESL One Hamburg 2019 حتی بزرگ‌تر و بهتر از گذشته خواهد بود! در آبان‌ماه در دنیای بازی دوتا 2 غرق شوید.

ایگور 'epileptick1d' گرگورنکو در این فصل کارش را با بازی در پست یک برای تیم Virtus.pro آغاز می‌کند و براین‌اساس باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا او می‌تواند به بیش از یک بازیکن جانشین تبدیل شود یا خیر. این بازیکن در ماه‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است، اما تجربه‌ی بازی در مقابل خیل عظیم طرفداران را ندارد. از سوی دیگر پیتر 'ppd' دگر تمام بازیکنان تیم Ninjas in Pyjamas را تغییر داده است و باید ببینیم که آیا می‌تواند این ترکیب کاملاً تازه را به‌مانند تیم Evil Geniuses به سوی قهرمانی هدایت کند یا دیگر موفق به قهرمانی در اینترنشنال نخواهد شد. تیم Team Liquid نیز به‌تازگی به مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ راه یافته است و این اولین تورنمنت بازیکنان سابق الاینس به‌شمار می‌آید که زیر پرچم سازمان تازه‌ی خود به رقابت می‌پردازند. سازمان ای‌اس‌ال برای اعلام خبر راه‌یابی تیم لیکوئید به مسابقات با انتشار توییتی اظهار داشت:

از اینکه اعلام کنیم تیم تازه‌ی لیکوئید در مسابقات ESL One Hamburg 2019 حاضر می‌شود، بسیار خوشحالیم.

فهرست تیم‌های حاضر در مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ 

Gambit EsportsVirtus.pro
Vikin.ggTNC Predator
The Fighting PepegasVici Gaming
Invictus GamingNinjas in Pyjamas
Geek FamTeam Liquid

در رویداد ای‌اس‌ال وان امسال شاهد برگزاری اولین تورنمنت رسمی آفلاین بازی Dota Underlords نیز خواهیم بود که برای آن جایزه‌ی ۵ هزار دلاری در نظر گرفته شده است. ثبت نام و شرکت در این تورنمنت برای شرکت‌کنندگان رایگان خواهد بود و تابه‌حال قالب برگزاری آن اعلام نشده است. فارغ از تورنمنت‌ها، این رویداد شامل چندین فعالیت جانبی دیگر نظیر یک مسابقه‌ی کازپلی، جلسه‌هایی برای گرفتن امضا، کارگاه‌های نقاشی و یک جشن نمایشی برای مرحله‌ی گروهی رقابت‌ها می‌شود. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع JoinDota
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده