// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۹

تریلر گیم پلی Luigi's Mansion 3 با محوریت شکار روح‌های بازی منتشر شد

شرکت نینتندو تریلر گیم‌پلی جدیدی را از بازی Luigi's Mansion 3 منتشر کرده است که در جریان آن شاهد نحوه کارکرد سلاح Poltergust G-00 لوئیجی و شکار روح‌ها هستیم.

بازی Luigi's Mansion 3 در تاریخ ۹ آبان ماه (۳۱ اکتبر) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود تا کاربران بتوانند تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را کسب کنند. این در حالی است که در فصل تابستان بازی‌های انحصاری متعددی برای نینتندو سوییچ عرضه شد و حال در فصل پاییز، Luigi's Mansion 3 را می‌توان مهم‌ترین انحصاری نینتندو سوییچ دانست. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو به‌تازگی تریلر جدیدی را از گیم‌پلی Luigi's Mansion 3 منتشر کرده است. در جریان تریلر دو دقیقه‌ای بازی، شاهد بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی هستیم. مهم‌ترین موردی که نینتندو در این تریلر روی آن تمرکز کرده، نحوه شکار روح‌ها به‌واسطه سلاح Poltergust G-00 است. لوئیجی می‌تواند از این سلاح استفاده کند تا روح‌ها را ببلعد. البته دراین‌میان مکانیسم‌ها و روش‌های جدیدی هم برای بلعیدن روح‌ها به‌نمایش گذاشته می‌شود.

کاربران می‌توانند روح‌های داخل بازی را ابتدا Stun و سپس از سلاح خود استفاده کنند یا اینکه از اشیاء داخل محیط برای Stun کردن دشمنان بهره ببرند. همچنین بعضی از روح‌ها مقاومت بالایی دربرابر بلعیده شدن از خود نشان می‌دهند. کاربران می‌توانند با کوبیدن این روح‌ها به زمین، مقاومت آن‌ها را از بین ببرند و به‌راحتی آن‌ها را از میان بردارند. مورد دیگری که در تریلر بازی شاهد آن هستیم، گیم‌پلی کاراکتر گوئیجی است که کاربران به‌واسطه‌ی او می‌توانند پازل‌های بازی را حل کنند. همچنین در حالت دونفره هم کاربران در نقش گوئیجی ظاهر می‌شوند.  

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی Luigi's Mansion 3 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده