// یکشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۶

ایکس باکس اسکارلت فاقد دوربین 4K است

مایکروسافت در پاسخ به مقاله وبسایت Gizmodo در مورد ویژگی‌های پراجکت اسکارلت، اعلام کرده که این کنسول فاقد دوربین 4K است.

کم کم به پایان نسل فعلی بازی‌های ویدیویی نزدیک می‌شوم و کنسول‌های نسل آینده، از سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار می‌گیرند. دراین‌میان هنوز سوال‌های مختلفی حول قدرت این کنسول‌ها وجود دارد، اما اطلاعاتی هم از سخت‌افزار آن‌ها در دسترس قرار گرفته است.

بااین‌حال شایعاتی وجود دارند از اینکه مایکروسافت از یک دوربین 4K برای ایکس باکس اسکارلت استفاده خواهد کرد که عملکرد مشابهی با کینکت دارد. طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، وبسایت Gizmodo مقاله‌ای حول شایعات پلی استیشن 5 و پراجکت اسکارلت نوشته است که در بخشی از آن نوشته شده که مایکروسافت از یک دوربین یکپارچه داخلی با رزولوشن 4K استفاده کرده است که استریمرها می‌توانند از آن استفاده کنند. این در حالی است که مدتی پس از انتشار مقاله، مایکروسافت در پاسخ اعلام کرد که Project Scarlett فاقد دوربین 4K از هر نوعی است. 

به‌عبارتی آن‌ها از ویژگی‌ای مثل کینکت برای کنسول نسل نهمی خود استفاده نخواهند کرد. بااین‌حال باید منتظر رویدادهای آینده بمانیم و ببینیم که ایکس باکس اسکارلت چه ظاهر و ویژگی‌هایی دارد. یکی از مواردی که در مورد کنسول‌های نسل نهم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، قیمت آن‌ها است که امیدواریم هرچه زودتر قیمت کنسول‌های آینده سونی و مایکروسافت مشخص شود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده