نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۵

کارگردان How to Train Your Dragon کارگردانی فیلم Treasure Island را بر عهده گرفت

دین دبلوا، کارگردان انیمیشن How to Train Your Dragon پس از توافق با یونیورسال پیکچرز وظیفه کارگردانی فیلم Treasure Island را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم Treasure Island (جزیره گنج) انتخاب و معرفی شده است. شرکت یونیورسال پیکچرز به‌تازگی با دین دبلوا، کارگردان انیمیشن How To Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم)، برای کارگردانی این فیلم لایو اکشن به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است. فیلم جزیره گنج اقتباسی از رمانی ماجراجویانه به همین نام اثر رابرت لویی استیونسن است که در سال ۱۸۸۳ منتشر شده بود و تا به امروز اقتباس‌های متعددی براساس آن تولید و منتشر شده که شاید مهمترین آن فیلم Treasure Island که در سال ۱۹۳۴ منتشر شد، باشد که جکی کوپر و والاس بیری نقش‌های اصلی این اثر را بازی کرده بودند. 

رمان Treasure Island داستان جیم هاوکینز جوان را دنبال می‌کند که نقشه یک گنج را پیدا کرده که گنج دزدان دریایی است و حال او برای یافتن این گنج به یک گروه کشتیرانی ملحق می‌شود تا سفر دریایی خود برای یافتن این گنج را آغاز کند. بااین حال، او در ادامه متوجه می‌شود که بیشتر خدمه کشتی دزدان دریایی هستند. فیلم Treasure Island در واقع دومین فیلم و قرارداد بزرگی است که دبلوا طی این مدت برای کارگردانی آن قرارداد همکاری امضا کرده است. او پیش از این در اوایل این ماه برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Micronauts (مایکروناتز) با شرکت پارامونت پیکچرز به توافق رسیده و توافق همکاری امضا کرده بود. دبلوا کارگردانی هر سه قسمت انیمیشن How to Train Your Dragon را بر عهده داشته که این سه انیمیشن سینمایی در مجموع بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند.

علاوه بر این، دبلوا وظیفه کارگردانی انیمیشن Lilo & Stitch (لیلو و استیچ) را به‌همراه کریس سندرز برای دیزنی نیز بر عهده داشته بود. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Treasure Island اعلام و هیچ بازیگری هم تا به این لحظه به فیلم اضافه نشده است. او همچنین به‌عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید جزیره گنج نیز بر عهده ایوان اسپیلیوتوپولوس، نویسنده فیلمنامه فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر)، خواهد بود که دبلوا نیز به او در نوشتن آن کمک می‌کند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده