نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

زمان شروع پخش سریال هارلی کویین اعلام شد

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال، شبکه دی‌سی یونیورس زمان شروع پخش سریال Harley Quinn را تایید و اعلام کرد.

اردیبهشت سال گذشته بود که شرکت دی سی اینترتینمنت رسما از شبکه استریم خود با نام دی سی یونیورس (DC Universe) رونمایی کرد که در حاشیه آن، ساخت سریال Harley Quinn (هارلی کویین) تایید شد که قرار است یک انیمیشن سریالی با درجه سنی بزرگسال (R) باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع پخش انیمیشن Harley Quinn تایید و اعلام شده است. در طول نمایشگاه کامیک کان نیویورک 2019، شبکه DC Universe تایید کرد که پخش این سریال انیمیشنی قرار است از ۲۹ نوامبر ۲۰۱۹ (۸ آذر ۱۳۹۸) آغاز شود. در پنل سریال، آماندا کانر، طراح و دستیار نویسنده سری کامیک‌های New 52 دی‌سی گفت که منبع اصلی الهام سازندگان و اقتباس سریال هارلی کویین کامیک‌های نیو 52 بوده و در طول پنل ظاهرا بخش‌هایی از انیمیشن نیز نمایش داده شده بود. 

انیمیشن Harley Quinn

کیلی کوئوکو در نقش هارلی کوئین، لیک بیل در نقش پاملا آیزلی ملقب به پویزن آیوی، دایدریچ بیدر در نقش بروس وین ملقب به بتمن، الن تودیک در نقش جوکر، ران فانچس، جیمز وولک در نقش سوپرمن، تونی هیل در نقش دکتر سایکو، کریستوفر ملونی در نقش جیمز گوردون، راحول کولی در نقش اسکیرکرو، جی بی اسموو، جیسون الکساندر، واندا سایکس، جیانکارلو اسپوزیتو، ناتالی مورالس و جیم راش، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Harley Quinn حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. وظیفه نوشتن و ساخت تمامی قسمت‌های سریال Harley Quinn نیز بر عهده جاستین هلپرن، پاتریک شوماخر و دین لوری، است و این سه نفر به‌همراه کوئوکو، به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارند. 

همچنین در فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) که به‌تازگی تریلر آن منتشر شده، شاهد بازگشت و حضور شخصیت هارلی کویین با بازی مارگو رابی، هستیم که تمرکز فیلم نیز روی این شخصیت است. علاوه بر این، هارلی کویین و رابی در فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) به‌کارگردانی جیمز گان، نیز باز خواهند گشت. فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) و قسمت جدید فیلم Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده