نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

اطلاعات خصوصی تعدادی از کاربران Fifa 20 فاش شد

اطلاعات خصوصی حدود ۱۶۰۰ نفر از افرادی که در سی دقیقه اول شروع به ثبت نام در رویداد جهانی بازی Fifa 20 کرده‌اند، فاش شده است.

چند روزی است که طبق عادت هرساله جدیدترین نسخه از شبیه‌ساز ورزش فوتبال شرکت الکترونیک آرتز عرضه شده است. مدتی قبل از انتشار بازی، این استودیوی امریکایی ادعا کرده بود که در نسخه امسال پرطرفدارترین بازی خود، تمام تلاش خود را برای ارایه بهترین تجربه به گیمر خواهد کرد. علا‌رغم اینکه تا حدودی شاهد بهبو‌هایی در بازی Fifa 20 نیز هستیم، اما هنوز هم ایرادات گاه زیاد و غیرقابل توجیه در آن وجود دارد که مانع از ارایه یک فوتبال بی‌نقص می‌شوند. اگر شما هم جزو طرفداران مجموعه فیفا و به‌خصوص بزرگترین بخش آن یعنی آلتیمیت تیم هستید، اطلاع دارید که برای شرکت در مسابقات حضوری آن باید تا تاریخ مشخصی در سیستم جهانی بازی ثبت نام کنید. حال در جدیدترین اخبار بازی، پس از اینکه از روز گذشته این سیستم باز شده، جزییاتی مبنی‌بر اینکه اطلاعات شخصی حدود ۱۶۰۰ نفر از کسانی که در سی دقیقه اول در آن ثبت نام کرده‌اند، فاش شده است، به گوش می‌رسد.

اگر تا امروز بازی Fifa 20 را تجربه کرده باشید، احتمالا مشکلات فنی بعضی حالت‌های بازی شما را به شدت ناامید کرده است، به‌خصوص اگر به امید حالت کریر (Career Mode)، بازی را خریداری کرده باشید. در همین راستا اگر زومجی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که علی‌رغم قول‌های الکترونیک آرتز مبنی‌بر بهبود حالت کریر بازی، اما ایرادات آن تا جایی زیاد و ناامید کننده بود که حتی چند روز پیش تیم سازنده اذعان کرد که در آینده مشکلات آن برطرف خواهد شد. قضیه اما زمانی که درمورد افشای اطلاعات خصوصی کاربران باشد، بدتر و وخیم‌تر نیز خواهد بود؛ چراکه الکترونیک آرتز مسئول حفظ جزییات کاربران خود است و این قضییه برای چنین شرکت و بازی بزرگی تقریبا عیر قابل توجیه است.

افرادی که مایل به شرکت در این مسابقات هستند، برای ثبت نام در دور اول این رویداد می‌توانند تا تاریخ ۹ آبان (۳۱ اکتبر) اقدام کنند. بازی فیفا 20 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد .شما نیز اگر از طرفداران بازی Fifa 20 هستید، لطفا نظرات خود در مورد این نسخه از مجموعه را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده