نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Merge Magic؛ کشف اشیاء جادویی برای شکست جادوگران

در این قسمت از سری مقالات معرفی بازی موبایل به سراغ بازی جذاب و دوست داشتنی Merge Magic! رفتیم که ساخته جدید استودیو سازنده بازی Merge Dragons! محسوب می‌شود.

در این قسمت از سری مقالات معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی کاملا جدید رفتیم که همانند آن را تا به امروز تجربه نکرده‌اید. شما در این بازی موبایل که Merge Magic! نام دارد باید افسانه‌ها و مأموریت‌های اسرارآمیز را کشف کنید و تمامی آن‌ها را با موفقیت آنجام دهید. تمام این ماجراها در دنیای مرموزی به نام Merge Magic! رخ می‌دهد که در آن شما باید همه چیز را با هم ترکیب و ادغام کنید تا به اشیاء بهتر و قدرتمندتری دست پیدا کنید و آن‌ها را در ماجراجویی خود به کار گیرید. بازی موبایل Merge Magic! کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۲۷۰ مگابایت دارد. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی Gram Games Limited ساخته شده است.

Merge Magic!

سازنده این بازی همچنین ساخت بازی‌های محبوبی مانند Merge Dragons!، 1010! Block Puzzle Game، Six!، Merge Town! و غیره را در رزومه کاری خود دارد. لازم به ذکر است که این بازی رایگان با درجه سنی PEGI 3 عرضه شده و برای افراد بالای ۹ سال مناسب است. شما در بازی اندروید Merge Magic! باید آیتم‌های مختلف را با هم ادغام کنید تا موجودات جادویی خاصی از آن‌ها بیرون بیایند. سپس باید آن‌ها را تکامل ببخشید تا موجودات قدرتمندتری دست پیدا کنید. شما در طی مسیر خود با مراحل پازلی برخورد می‌کنید که شما را به چالش می‌کشند و باید آن‌ها را با موفقیت حل کنید.

این بازی موسیقی زیبایی دارد که محیط را بسیار جذاب‌تر و دلنشین‌تر می‌کند

بعد از پیروز شدن در هر مرحله، شما جایزه‌های مختلفی را دریافت می‌کنید که باید آن‌ها را به باغ خود ببرید و بزرگشان کنید. تنها امیدی که برای ازبین‌بردن طلسم از روی این سرزمین مسحور شده است، در دستان پر قدرت شما وجود دارد که می‌توانید هر چیزی را با یکدیگر ادغام کنید؛ چیزهایی مثل درخت‌ها، گنج‌ها، ستاره‌ها، گل‌های جادویی و حتی موجودات اسطوره‌ای و افسانه‌ای. در بازی آیفون Merge Magic! چیزی بیشتر از ۵۰۰ شیء شگفت‌انگیز وجود دارد که شما باید با آن‌ها تعامل داشته باشید، آن‌ها را ادغام کنید یا با یکدیگر تطابق دهید؛ شما باید با استفاده از این اشیاء از بیش از ۸۱ مرحله چالش‌برانگیز عبور کنید.

پری‌ها، تک شاخ‌ها، مینوتورها و موجودات دو رگه‌ای که هرگز در گذشته دیده نشده‌اند مانند باترفنت (پروانه و فیل)، پیکت‌ها (طاووس و گربه) و خیلی موجودات جذاب دیگر را کشف کنید. یک طلسم شیطانی روی باغ گذاشته شده است. با مهی که در این باغ وجود دارد مبارزه کنید و با برداشتن طلسم، خانه موجودات مختلف را از اسارت رها کنید و به آن‌ها بازگردانید. در طی مسیر پر از چالش خود، ممکن است شما با یک شری جادوگرهای شرور هم برخورد کنید.

Merge Magic!

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز ندارید اما برای ورود به یک سری بخش‌ها، مانند بخش خرید، باید اینترنت خود را متصل کنید. همانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Merge Magic! هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی در نظر گرفته شده، از قابلیت‌ها و امکانات ویژه بازی استفاده کنید. بازی موبایل Merge Magic! در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور و گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Merge Magic!


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده