نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Ninja Golf؛ نینجاهای گلف باز

در بازی موبایل Ninja Golf در نقش یک نینجا قرار می‌گیرید که در مسابقات گلف شرکت می‌کنید و در کنار مسابقه، با دشمنان مبارزه می‌کنید. با زومجی همراه باشید.

همه بازیکنان شرکت آتاری را به خوبی می‌شناسند؛ شرکتی که در سال‌های دور با کنسول‌های خانگی خود توانسته بود محبوبیت بالایی در بین بازیکنان داشته باشد. این شرکت با عرضه بازی‌هایی جذاب و سرگرم‌کننده توانست خاطرات شیرینی را برای گیمرها به ارمغان بیاورد. مدتی است که این شرکت آن فروغ گذشته را ندارد و شاهد فعالیت کم آن در حوزه سرگرمی هستیم. این شرکت در سال‌های اخیر تمرکز خود را روی بازی‌های موبایل گذاشته و آثار مختلفی را برای پلتفرم‌های موبایلی عرضه کرده است. بازی موبایل Ninja Golf یکی از آثار آتاری است که اخیرا برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS منتشر کرده است. این بازی نسخه‌ای از یکی از بازی‌های قدیمی کمپانی Atari با نام Ninja Golf است؛ نسخه اصلی بازی روی کنسول Atari 7800 منتشر شده بود. در این مطلب قصد داریم این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم. پس تا پایان همراه زومجی باشید.

Ninja Golf

گیم‌پلی بازی ترکیبی از ورزش گلف و مبارزات نینجاها است

بازی آیفون Ninja Golf یک بازی در سبک اکشن و ورزشی است. هدف بازی انجام ورزش گلف است، اما دشمنانی در بین مسیر بازیکن حضور دارند که این بازی را به یک بازی اکشن تبدیل کرده است. روند بازی بدینگونه است که بازیکن در قالب یک نینجا، وارد مسابقه ورزشی گلف می‌شود و با تنظیم زاویه ضربه توپ گلف و انتخاب چوب مورد نظر خود، به توپ ضربه وارد می‌کند. پس از ضربه زدن به توپ، بازیکن باید نینجا را به سمت توپ هدایت کند؛ در بین مسیر نینجا و توپ، تعدادی دشمن وجود دارند که بازیکن با شمشیر و تیغ‌های شوریکن با آنها مبارزه می‌کند. این روال تا نزدیک به سوراخ نهایی زمین مسابقه پیش می‌رود تا بازیکن با باس نهایی مسابقه که یک نینجای تنومند و قوی است، مبارزه کند. پس از شکست دادن باس مسابقه، بازیکن باید ضربه نهایی خود را به توپ گلف وارد کند تا توپ به سمت سوراخ برود. پس از اتمام مرحله، امتیاز بازیکن حساب می‌شود و براساس عملکرد او، صندوق و جایزه‌ای به گیمر اهدا می‌شود. ترکیب ورزش گلف و مبارزات نینجاها توانسته است لحظات جالب توجهی را برای بازیکن ایجاد کند؛ به طوری‌که بازیکن تجربه جدید و متفاوتی از مسابقه گلف را کسب می‌کند. در مجموع گیم‌پلی بازی توانسته است بازیکنان را به خوبی سرگرم کند.

Ninja Golf

بازی از آیتم‌های شخصی‌سازی متنوعی بهره می‌برد

بازی اندروید Ninja Golf دارای گرافیکی سه‌بعدی و انیمیشنی است. فضای کلی بازی محیطی شاد و سرسبز دارد و بازیکن از این فضای زیبا لذت می‌برد. موسیقی بازی نیز در زیبایی بازی کمک بسزایی کرده است. شایان ذکر است شخصیت نینجا، چوب گلف و توپ بازی قابل شخصی‌سازی هستند که به مرور آیتم‌های شخصی‌سازی برای بازیکن باز خواهد شد. تمامی آیتم‌ها قابل خرید هستند و بازیکن با جمع‌آوری سکه‌‌ می‌تواند این آیتم‌ها را خریداری کند. همچنین، این بازی دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکن با پول واقعی می‌تواند از فروشگاه بازی خرید کند. بازیکنان برای انجام بازی موبایل Ninja Golf باید به اینترنت متصل باشند و حجم این بازی حدود ۱۲۰ مگابایت است.

Ninja Golf

بازی موبایل Ninja Golf یک بازی متفاوت و مهیج است که می‌تواند علاقه‌مندان به بازی‌های گلف و اکشن را مدت‌ها سرگرم خود کند. گرافیک زیبا و گیم‌پلی جذاب بازی موجب شده است این اثر جزو بهترین بازی های اندروید قرار بگیرد. این بازی هم‌اکنون به صورت رایگان در فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی در دسترس قرار گرفته است. شما می‌توانید از طریق لینک‌های پایین این بازی زیبا را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی Ninja Golf


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده