نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۵

حضور جیمز کامرون در پشت صحنه دنباله‌های فیلم آواتار با دوربین 3D

تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید دنباله‌های فیلم Avatar منتشر شده که جیمز کامرون را در حال حمل دوربین 3D مشاهده می‌کنیم.

با اینکه در آبان سال گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید صحنه‌های بازیگران اصلی دنباله‌های فیلم Avatar (آواتار) به پایان رسید، اما مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم‌ها ادامه دارد و حتی شاهد اضافه شدن بازیگران بیشتری به پروژه نیز بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری دنباله‌های فیلم آواتار منتشر شده است. در این تصویر که توسط صفحه رسمی این مجموعه در توییتر منتشر شده، شاهد حضور جیمز کامرون، کارگردان هر چهار دنباله هستیم که در حال حمل یک دوربین سه بعدی (3D) برای فیلمبرداری یک صفحه از فیلم است که محیط در حال فیلمبرداری، یک محیط آبی است که اطراف آن شاهد آتش هستیم که به‌صورت دیجیتالی قرار است اضافه شود. این تصویر جالب توسط جان لاندو، تهیه کننده مجموعه فیلم Avatar گرفته شده که یک روز دیگر از مراحل فیلمبرداری این فیلم‌های مورد انتظار را نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جیمز کامرون در پشت صحنه دنباله‌های فیلم Avatar

سام ورتینگتن، زویی سالدانا، کیت وینسلت، استفن لانگ، سیگورنی ویور، سی.سی.اچ. پاوندر، کلیف کرتیس، دیلیپ رائو، ژول دیوید مور، مت جرالد، اونا چاپلین، جیمی فلاترز، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، فیلیپ گلجو، دوئن ایوانز جونیور، برندان کاول، وین دیزل، میشل یئو، جامین کلمنت و جک چمپیون، دیگر بازیگرانی هستند که در چهار دنباله فیلم Avatar حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر کارگردانی، کامرون به‌همراه جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنو، وظیفه نوشتن هر چهار دنباله فیلم آواتار را نیز بر عهده دارند.

فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)، فیلم Avatar 3 (آواتار ۳) در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ دی ۱۴۰۲)، فیلم Avatar 4 (آواتار ۴) در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴) و فیلم Avatar 5 (آواتار ۵) در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۷ (۲۶ آذر ۱۴۰۶)، به‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده