// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

رویداد هالووین بازی Apex Legends احتمالا به‌زودی برگزار می‌شود

به احتمال قوی امسال شاهد برگزاری رویداد هالووین برای بازی Apex Legends خواهیم بود که در آن زامبی‌ها نیز حضور خواهند داشت.

پس از آن‌‌که پیش‌تر وجود یک رویداد با حال و هوای هالووین برای بازی Apex Legends لو رفته بود، حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، این رویداد رسما توسط صداپیشه شخصیت Pathfinder در یک مصاحبه تایید شد. در این رویداد قرار است شاهد آیتم‌های ظاهری فراوان و همچنین موارد دیگری باشیم که همگی با حال و هوای هالووین طراحی شده‌اند.

قبل از هر چیزی باید بدانید که نام این رویداد Fight or Fright است که رسما تایید شده است و حتی می‌توان آن را در بخش Loadout بازی و در قسمت نشان‌ها هم مشاهده کرد که به همین رویداد اشاره دارد. تاکنون اطلاعات زیادی به واسطه‌ی داده‌کاوی از این رویداد به‌دست آمده است. از تصویر جدید شخصیت Wraith گرفته تا یک نقشه‌ی جدید با نام Shadowfall که تنها اسم آن مشخص است. از این اطلاعات این‌چنین برمی‌آید که نقشه‌ی King's Canyon برای رویداد هالووین دست‌خوش تغییراتی شده است که آن را ترسناک و تاریک می‌کند.

همچنین این نقشه را می‌توانید با حالتی که برای آن تعبیه شده نیز بازی کنید. در این حالت که ظاهرا مبتنی‌‌بر نبردهای PvE (بازیکن در مقابل هوش مصنوعی) ساخته شده است، بازیکنان باید در مقابل دسته‌های زامبی قرار بگیرند و راه خود را برای فرار باز کنند. این حالت با شخصیت جدید بازی که Revenant نام دارد و هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است، در ارتباط است و ظاهرا این شخصیت مسئول تغییر شکل نقشه King's Canyon به این حالت تاریک و سیاه است. این احتمال وجود دارد که استودیو ریسپاون قصد داشته باشد هم‌زمان با آغاز رویداد و به‌صورت تدریجی از این شخصیت مرموز رونمایی کند.

بازی Apex Legends

این رویداد شامل آیتم‌های ظاهری مانند لباس‌های جدید هم خواهد بود. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، شخصیت Caustic یک پوسته یا Skin جدید با ظاهر دلقک دریافت خواهد کرد. در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Apex Legends پیش‌تر در زومجی تریلری جدید از آن مشاهده کردید که نقشه‌ای جدید از فصل سوم بازی را نشان می‌داد.

نظرات خود را در مورد رویداد هالووین بازی Apex Legends با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده