نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸

تریلر معرفی بازی واقعیت مجازی The Walking Dead: Saints and Sinners منتشر شد

پس از گذشت دو سال از معرفی بازی واقعیت مجازی The Walking Dead: Saints and Sinners، حال استودیوی Skybound Games با اعلام تاریخ انتشار بازی تریلر معرفی آن را نیز منتشر کرد.

مجموعه بازی قسمتی The Walking Dead هفت سال پیش برای اولین بار توسط استودیوی تل‌ تیل گیمز (Telltale Games) تولید و عرضه شد. بازی ماجراجویی مردگان متحرک که با الهام از کمیک‌های آن ساخته شده بود، با داستان درگیرکننده و گیرای خود توانست طرفداران زیادی را جذب خود کند. پس از اینکه مدتی پیش خبری مبنی‌بر تعطیل شدن استودیوی تل‌ تیل گیمز منتشر شد، بسیاری نگران آینده بازی‌های این استودیو و به‌خصوص The Walking Dead بودند. حال در جدیدترین اخبار بازی، پس از تمام اتفاقات اخیر، به نظر می‌رسد قرار است تا چند ماه آینده قسمت جدیدی از این مجموعه اما این‌بار با حال‌وهوای واقعیت مجازی روانه بازار شود.

استودیوی Skybound Games که در گذشته نیز برای ساخت قسمت‌هایی از این مجموعه به استودیوی تل ‌تیل گیمز کمک کرده بود، وظیفه ساخت بازی واقعیت مجازی The Walking Dead: Saints and Sinners را برعهده گرفته است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در ویدیوی معرفی بازی مشاهده کردید، بازی The Walking Dead: Saints and Sinners قرار است یک تجربه اول شخص را به گیمر خود القا کند که در آن بازیکن علاوه‌بر زامبی‌ها، در موارد خاصی و باتوجه به تصمیم‌هایی که در بازی می‌گیرد حتی باید با گروهی از انسان‌های زنده نیز برای بقا مبارزه کند. با توجه به اینکه بازی به‌صورت واقعیت مجازی معرفی شد، هنوز جزییاتی از اینکه آیا نسخه معمولی آن نیز در دست ساخت است یا خیر اعلام نشده است.

بازی The Walking Dead: Saints and Sinners قرار است در تاریخ سه بهمن (۲۳ ژانویه) برای هدست‌های واقعیت مجازی پلتفرم پی سی روانه بازار شود. به نظر شما این نسخه از مجموعه مردگان متحرک می‌تواند برای طرفداران این مجموعه جذاب باشد و نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کند یا پیشاپیش باید آن را یک بازی ضعیف و شکست خورده بدانیم؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده