نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴

بازیگر قدیمی سریال ویچر در بازی Cyberpunk 2077 به‌عنوان صداپیشه حضور دارد

نسخه لهستانی شخصیت جانی سیلورهند در بازی Cyberpunk 2077، توسط بازیگر قدیمی سریال ویچر صداپیشگی خواهد شد. 

با اینکه تا انتشار بازی Cyberpunk 2077 هنوز زمان زیادی باقی مانده است، نمی‌توان منکر این شد که جدیدترین بازی استودیوی CD Projekt Red یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی است که در فهرست انتشار در آینده قرار دارند. بدون شک یکی از جنبه‌هایی که سایبرپانک 2077 را به بازی مورد انتظاری تبدیل کرده است، ستاره محور بودن آن است و اکنون نیز، فهرست ستاره‌های این بازی مخصوصا برای طرفداران دیگر بازی این استودیو یعنی The Witcher، پربار خواهد شد.

طبق آخرین اخبار بازی، ردک آدام گرابفسکی، از استودیوی سی دی پراجکت رد، در حساب کاربری توییتر خود اطلاعات جدیدی را از Cyberpunk 2077 منتشر کرد که قطعا طرفداران سری بسیار محبوب ویچر را سر ذوق می‌آورد. به گفته‌ی او، در نسخه‌ی لهستانی سایبرپانک ۲۰۷۷، به جای شخصیت جانی سیلورهند که کیانو ریوز نقش آن را ایفا می‌کند، مایکل زبرفسکی صحبت خواهد کرد. با این که این اسم ممکن به گوش‌های بسیاری ناآشنا به نظر برسد، طرفداران قدیمی مجموعه‌ی ویچر زبرفسکی را با بازی در نقش گرالت در فیلم و سریال قدیمی این مجموعه می‌شناسند.

زبرفسکی اولین بار در سال ۲۰۰۱ و در فیلمی با نام The Hexer (که نخستین اقتباس از رمان‌های ویچر بود و بعدها منبع الهامی برای استودیو CD Project Red شد) به ایفای نقش پرداخت. این فیلم نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و با بازخوردهای بسیار ضعیفی مواجه شد. سال بعد از آن، سریالی ۱۳ قسمتی با همان نام از مجموعه‌ی ویچر اقتباس شد و توانست کمی بهتر از فیلم ظاهر شود اما با این حال، هنوز با استاندارد‌های کتاب‌های ویچر فاصله‌ی بسیار زیادی داشت.

به زودی و در اواخر امسال، شبکه‌ی نتفلیکس اقتباسی جدید را از کتاب‌های ویچر منتشر خواهد کرد که هنری کویل را به عنوان ستاره‌ی اصلی خود در نقش گرالت خواهد داشت. امیدواریم تا این سریال بتواند به منبع اصلی خود وفادار باشد و طرفداران بالاخره بتوانند اقتباسی تلویزیونی و درخور شان کتاب‌ها و بازی‌های ویچر مشاهده کنند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین سال ۹۹) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین این بازی برای گوگل استیدیا نیز در آینده‌ای نامعلوم عرضه می‌شود.

شما می‌توانید نظرات خود راجع به بازی Cyberpunk 2077 و همچنین اقتباس‌های مجموعه‌ی ویچر را با ما در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده