نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر جدید MediEvil ما را با نحوه استفاده از سپر در بازی آشنا می‌کند

برای بقا در دنیای MediEvil چگونه باید عمل کرد؟ تریلر جدید این بازی بخشی از پاسخ را به نمایش می‌گذارد.

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی MediEvil براساس بازی کلاسیک استودیوی SCE Cambridge که در سال ۱۹۹۸ عرضه شده بود، ساخته می‌شود و این بازی چند روز دیگر منتشر خواهد شد. طبق آخرین اخبار بازی و از آن جایی که بسیاری از گیمر‌های جدید با مکانیک‌های این بازی آشنا نیستند، سونی سری تریلر‌هایی را برای این دسته از مخاطبان آماده کرده است که اولین قسمت از آن به استفاده از سپر در بازی اختصاص دارد.  

سپر‌ها در بازی MediEvil نقش بسزایی دارند. به این علت که به جز افتادن از ارتفاعی بلند، تقریبا سپرها هر ضربه‌ی دیگری را که به شخصیت اصلی وارد شود می‌توانند دفع کنند. سپرها اما عمر مشخصی دارند و پس از این که ضربات متعددی را دفع کردند، تخریب می‌شوند و آن وقت است که بازیکن آسیب‌پذیر خواهد شد. حال سوال این جا است که پیدا کردن سپر جدید چقدر سخت خواهد بود؟ تریلر منتشر شده به این سوال پاسخ خواهد داد.

ساخت بازی MediEvil ماه پیش تمام شد و این بازی هم اکنون مراحل پیش از انتشار را سپری می‌کند تا سرانجام در تاریخ ۲۵ اکتبر (‌ ۳ آبان) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شود. این بازی به عنوان بازسازی‌ای از نسخه‌ی پلی استیشن 1 آن، داستان شخصیتی به نام Sir Dan را روایت می‌کند که به اشتباه توسط دشمن قدیمی خود زاروک به زندگی باز می‌گردد و اکنون به دنبال تبدیل شدن به قهرمانی واقعی است. در کنار پیشرفت‌های فنی بازی، MediEvil از رزولوشن 4K در کنسول PS4 Pro پشتبیانی خواهد کرد.

در انتها شما می‌توانید جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی MediEvil را تماشا کنید و نظرات خود را راجع به این بازی با ما در میان بگذارید.  

دانلود از آپارات


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده