نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

اولین تریلر فیلم Richard Jewell به‌ کارگردانی کلینت ایستوود منتشر شد

شرکت برادران وارنر به‌تازگی اولین تریلر رسمی فیلم Richard Jewell که جدیدترین اثر کلینت ایستوود است، را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Richard Jewell (ریچارد جول) منتشر شده است. شرکت برادران وارنر سرانجام اولین تریلر این فیلم مورد انتظار را منتشر کرد که امید زیادی به حضور آن در فصل جوایز نیز دارد. کلینت ایستوود، کارگردان برنده ۴ جایزه اسکار، وظیفه کارگردانی فیلم Richard Jewell را بر عهده داشته است. این فیلم براساس یک داستان واقعی و مقاله‌‌ای از ماری برنر با نام American Nightmare: The Ballad of Richard Jewell تولید شده است که در سال ۱۹۹۷ توسط مجله ونیتی فیر چاپ شد و به ماجرای ریچارد جول، نگهبان بی‌گناه گارد امنیتی المپیک آتلانتا که در سال ۱۹۹۶ برگزار شد، خواهد پرداخت.

او در جریان برگزاری المپیک تابستانی سال ۱۹۹۶ آتلانتا به‌عنوان بخشی از نگهبانان گارد امنیتی فعالیت می‌کرد که متوجه وجود یک جسم مشکوک در محل کار خود می‌شود که این موضوع را به مسئولان خود گزارش می‌دهد. این جسم مشکوک یک بمب بوده که پیش از خنثی سازی، منفجر و باعث مرگ یک نفر و مجروح شدن بیش از صد نفر می‌شود. ریچارد جول در ابتدا به‌عنوان یک قهرمان معرفی شد، اما چند روز بعد FBI به او مشکوک شد و او را به‌عنوان مظنون اصلی این بمب‌گذاری دستگیر کرد. بااین‌حال، او در ادامه بی‌گناه شناخته شد که این موضوع باعث جنجال زیادی در آن زمان شده بود. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Richard Jewell را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Richard Jewell برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. پاول والتر هاوسر در نقش ریچارد جول، سم راکول، کتی بیتس، جان هم، اولیویا وایلد، ایان گومز، دیلان کوسمن، وین دووال، نینا آریاندا، مایک پنیوسکی، چارلز گرین و کامشا چندلر، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین تصاویری از فیلم Richard Jewell نیز منتشر شده که شامل تصاویر پشت صحنه با حضور ایستوود نیز می‌شود و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده