نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

فصل دوم سریال Jack Ryan یک روز زودتر منتشر شد

آمازون فصل دوم سریال Jack Ryan را یک روز زودتر از زمان اعلام شده و در روز هالووین منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل دوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) امروز منتشر شد. جان کرازینسکی، بازیگر نقش جک رایان با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که فصل دوم این سریال یک روز زودتر از زمان اعلام شده و در روز هالووین در شبکه آمازون منتشر شده و طرفداران که مدت زیادی برای آن صبر کرده‌اند، می‌توانند از هم‌اکنون به تماشای فصل دوم سریال Jack Ryan بپردازند. این اتفاق، اتفاقی غیر معمولی در آمازون محسوب می‌شود، اما قطعا خبر خوبی برای طرفداران سریال است و به نوعی یک هدیه از طرف آمازون و کرازینسکی برای طرفداران در روز هالووین نیز محسوب خواهد شد.

فصل دوم سریال Jack Ryan

پیش از این روز جمعه برای انتشار فصل دوم سریال Jack Ryan در نظر گرفته شده بود که مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز در ۸ قسمت تولید شده است. جان کرازینسکی، وندل پیرس، نومی راپاس، جوان ادپو، جوردی مویا، کریستینا اومانیا، فرانسیسکو دنیس، مایکل کلی و جان هوگناکر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، کارلتون کیوس و گراهام رولند وظیفه ساخت فصل دوم سریال جک رایان را نیز بر عهده داشته‌اند. فصل دوم سریال Jack Ryan قرار است ادامه داستان جک رایان را که یک تحلیلگر سازمان CIA است، روایت کند که در مورد سلاح‌ها و نیروهای غیر قانونی که در جنگل ونزوئلا حضور دارند، تحقیق می‌کند و به همین دلیل او به آمریکای جنوبی سفر می‌کند. 

همان‌طور که تحقیقات جک باعث جلب توجه‌ گسترده‌ای به او شده است، رئیس جمهور ونزوئلا دستور حمله را صادر می‌کند. به رهبری جک رایان و همکارانش در یک مأموریت جهانی با حضور ایالات متحده، بریتانیا، روسیه و ونزوئلا، این عملیات در حال انجام است تا کسانی که قصد سرنگونی رئیس جمهور را دارند، از بین بروند و همچنین کشور در آستانه یک هرج‌و‌مرج بزرگ به یک کشور با ثبات تبدیل شود. همچنین پیش از انتشار فصل دوم، این سریال برای فصل سوم نیز تمدید شده که برخلاف دو فصل اول، پل شیورینگ، خالق سریال Prison Break (فرار از زندان)، وظیفه ساخت آن را بر عهده گرفته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده