نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۵

تیم jfshfh178 جای خالی Virtus.pro در مسابقات Dota Summit 11 Minor را پر می‌کند

تیم jfshfh178 به‌دنبال کناره‌گیری تیم ویرتوس.پرو از نخستین رویداد ماینور فصل جاری، به‌عنوان جایگزین انتخاب شد تا با سایر تیم‌های راه‌یافته به این رویداد بازی Dota 2 به رقابت بپردازد.

در اواخر ماه گذشته تیم ویرتوس.پرو از مسابقات Dota Summit 11 Minor کناره‌گیری کرد تا زمان بیشتری را برای تمرین در اختیار بازیکنانش قرار دهد. تصمیم این تیم باعث شد تا جای نماینده‌ی منطقه‌ی CIS یا همان کشورهای مستقل مشترک‌المنافع در نخستین رویداد دارای امتیاز Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 خالی شود، اما حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که جایگزینی برای آن‌ها پیدا شده است.

درحالی‌که تنها یک هفته تا شروع مسابقات Dota Summit 11 باقی مانده است، دنیل “Bignum” شِخافُسِف، بازیکن پُست چهارم تیم jfshfh178 با انتشار توییتی اعلام کرد که ویزای امریکای تیم تایید شده است و آن‌ها در تورنمنت سامیت شرکت خواهند کرد. سازمان Beyond the Summit هنوز این موضوع را تایید نکرده است، اما این سازمان درست پس از خروج تیم Virtus.pro از مسابقات اظهار داشت که در حال همکاری با jfshfh178 برای تهیه‌ی ویزا و جایگزین‌کردن آن‌ها با ویرتوس.پرو است.

DOTA Summit 11

این مسئله باعث ورود تیم jfshfh178 که تعدادی از بازیکنان برجسته‌ی منطقه‌ی CIS را در ترکیب دارد، به عرصه‌ی یکی از شناخته‌شده‌ترین تورنمنت‌های Dota 2 می‌شود و به‌این‌ترتیب تجربه‌ی خوبی را برایشان رقم می‌زند. بااینکه این تصمیم به‌وسیله‌ی سازمان Beyond the Summit اتخاذ نشده است، اما خروج ویرتوس.پرو احتمالاً تا حدی روی مجموع بینندگان مسابقات Dota Summit 11 تاثیر می‌گذارد.  

بسیار عالی است که شاهد بازگشت بازیکنانی نظیر نیکیتا “Palantimos” گرینکویچ و دنیل “Bignum” شِخافُسف به چنین رویداد بزرگی هستیم و واقعاً کار دیگری از دست کمپانی ولو برای هیجان‌انگیزترکردن مسابقات بدون درنظرگرفتن نتایج مرحله‌ی مقدماتی بر نمی‌آمد. تیم Jfshfh178 کار دشواری را در این مسابقات در پیش دارد و باید در برابر تیم‌هایی چون Ninjas in Pyjamas و Invictus Gaming که دارای ترکیب بهتر و تجربه‌ی بیشتری هستند، قرار بگیرد.

با تمام این تفاسیر، تیم jfshfh178 در مسابقات Dota Summit 11 Minor که در بازه‌ی زمانی ۱۶ تا ۱۹ آبان (۷ تا ۱۰ نوامبر) در لس آنجلس، بزرگ‌ترین شهر ایالت کالیفرنیا برگزار می‌شود، نه تنها شانس دریافت سهم بزرگی از امتیاز DPC را دارد، بلکه می‌تواند با قهرمانی در این رویداد مستقیماً به مسابقات MDL Chengdu Major نیز راه یابد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده