نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

بازی Apex Legends برای مدتی محدود میزبان حالت دو نفره خواهد شد

بنا به اعلام ریسپاون اینترتینمنت، هفته آینده مود دو نفره Duos برای مدتی محدود به بازی Apex Legends خواهد آمد.

استودیوی ریسپاون، در تابستان گذشته حالت بازی جدید و بسیار محبوب Solo Mode را برای مدت زمانی محدود به بازی Apex Legends اضافه کرد و با توجه به استقبال گسترده‌ی کاربران در مدت دو هفته‌ای اجرای این مود، جای تعجب نیست که حالا توسعه‌دهندگان این بازی قصد دارند تا یکی دیگر از مودهای مورد انتظار کاربران را به این بازی اضافه کنند. بنا به اعلام اکانت رسمی توییتر استودیوی Respawn Intertainment، هفته‌ی آینده و از تاریخ سه‌شنبه ۱۴ آبان، مود جدید Duos برای مدتی محدود در بتل رویال ریسپاون اجرا خواهد شد.

Apex Legends بر خلاف سایر بتل رویال‌های مشهور، از کاراکترهایی استفاده می‌کند که هر یک از آن‌ها قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند. همین امر موجب می‌شود تا ایجاد توازن در حالت‌هایی مانند Solo و Duo نسبت به بازی‌هایی مانند فورتنایت و PUBG به مراتب دشوارتر باشد. البته این مودها در نهایت قابل اجرا هستند اما اینکه ریسپاون برای اجرای هرچه بهتر آن‌ها زمان زیادی را صرف می‌کند، اتفاق مثبتی محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان Apex Legends تمام تلاش خود را برای اجرای مواردی که این بازی با محوریت آن‌ها طراحی نشده است، به کار می‌گیرند.

محدود کردن زمان استفاده از مودهای بازی موجب حفظ جذابیت و خاص بودن این حالت‌ها می‌شود. البته افرادی که مثلاً مود سولو را بهترین حالت بازی Apex Legends می‌دانند، ممکن است از این شرایط رضایت نداشته باشند اما به نظر می‌رسد که اکثر بازیکنان طرفدار همین حالت سه نفره‌ای هستند که از ابتدا برای این بازی طراحی شده است. ایجاد تنوع در یک بازه‌ی زمانی محدود، می‌تواند برای اینگونه بازی‌ها جالب باشد؛ اما حضور دائمی این حالت‌ها در بازی، ممکن است با ایجاد چند دستگی بین بازیکنان به عملکرد کلی بازی آسیب بزند.

با این حال، همواره همه‌ی مودهای جدید مورد استقبال مخاطبان قرار نمی‌گیرند. به طور مثال نمی‌توان مود جدید و ویژه‌ی هالووین Shadowfall را به طور قطع یک موفقیت در نظر گرفت. اما اینکه ریسپاون در بازی بزرگی مانند Apex Legends نیز به تجربیات جدیدی می‌پردازد، امری قابل احترام است. امید آن می‌رود که Duos بیش از اینکه شبیه به Shadowfall باشد، عملکردی نزدیک به مود Solo داشته باشد.

بازی Apex Legends هم‌اکنون در پلتفرم‌های PC، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل دریافت است. برای تجربه‌ی حالت دونفره‌ی Duos نیز باید تا سه‌شنبه ۱۴ آبان منتظر بمانیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده