نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۳

پیکسار تریلر 6 انیمیشن SparkShorts و Forky Asks a Question را منتشر کرد

به‌تازگی پیکسار تریلرهایی از برنامه‌های خود برای دیزنی پلاس از جمله 6 انیمیشن SparkShorts و انیمیشن Forky Asks a Question را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار چند تریلر از برنامه‌های اختصاصی سرویس استریم جدید دیزنی پلاس را منتشر کرده است. پروژه SparkShorts برنامه جدید پیکسار برای حمایت از انیمیشن‌سازهای مستقل است که در حال حاضر شامل ۶ کوتاه می‌شود که پیش از این سه انیمیشن منتشر شده بود و حال سه انیمیشن بعدی انحصاری دیزنی پلاس خواهند بود. پیش از این انیمیشن Purl، انیمیشن Smash and Grab و انیمیشن Kitbull ازطریق یوتیوب منتشر شده بودند و حال علاوه‌بر این سه انیمیشن کوتاه، پیکسار سه انیمیشن کوتاه دیگر که شامل انیمیشن Loop، انیمیشن Wind و انیمیشن Float می‌شوند، را برای انتشار از دیزنی پلاس در نظر گرفته که اخیرا تریلر پیش نمایش پروژه SparkShorts منتشر شده که تمرکز آن روی معرفی این ۶ انیمیشن کوتاه است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Purl، انیمیشن Smash and Grab، انیمیشن Kitbull و و انیمیشن Float همزمان با آغاز به‌کار سرویس استریم Disney Plus در تاریخ ۱۲ نوامبر امسال (۲۱ آبان)، در دسترس مشترکین این سرویس استریم قرار خواهند گرفت و در ادامه انیمیشن Wind در تاریخ ۱۳ دسامبر امسال (۲۲ آذر) و انیمیشن Loop در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۰ دی ۱۳۹۸) از دیزنی پلاس منتشر خواهند شد. همچنین ۶ پوستر از این انیمیشن‌های کوتاه نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Purl

پوستر انییمشن Float

علاوه‌بر این، پیکسار اولین تریلر انیمیشن Forky Asks a Question را نیز منتشر کرده است. اتفاقات این سریال انیمیشنی کوتاه پس از حوادث انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) جریان دارد که حال فرکی با صداپیشگی تونی هیل، در حال پرسیدن سوالات متداول برای یاد گرفتن دنیای پیرامون خود است. پخش این سریال انیمیشنی با آغاز به‌کار دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را نیز تماشا کنید:

دانلود از اپارات

علاوه‌بر این، پیکسار در حال ساخت سریال Monsters at Work (هیولاها در محل کار) برای دیزنی پلاس نیز است که این سریال انیمیشنی قرار است در سال ۲۰۲۰ از این سرویس استریم منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده