// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Yakuza 4 Remastered با انتشار تریلری به پلی استیشن 4 آمد

بازی Yakuza 4 Remastered هم‌اکنون روی پلی‌ استیشن 4 برای دانلود در دسترس قرار گرفته است و تریلر جدیدی از این بازی نیز منتشر شد.

سگا در گذشته نسخه‌های ریمستر سه بازی Yakuza 3 ،Yakuza 4 و Yakuza 5 را در دسترس کاربران ژاپنی پلی‌استیشن 4 قرار داده بود. همچنین سونی نیز به‌تازگی بازی Yakuza Remastered Collection را نیز برای پلی‌استیشن 4 معرفی کرد که شامل ریمستر سه نسخه ذکر شده برای کاربران غربی بود. در زمان انتشار خبر ذکر شده، تنها بازی یاکوزا 3 در دسترس بازیکنان قرار داشت اما بالاخره امروز بازی Yakuza 4 Remastered نیز برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. به مناسبت عرضه‌ی بازی، Sega و PlayStation تریلر جدیدی از این بازی منتشر کردند که داستان عمیق بازی و چهار شخصیت اصلی را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

گفتنی است که برای تجربه کردن بازی Yakuza 4 Remastered شما باید حتما نسخه‌ی Yakuza Remastered Collection را به قیمت ۵۹.۹۹ دلار خریداری کرده باشید. 

Yakuza 4 اولین بازی از این سری بود که چندین شخصیت اصلی داشت و به شما اجازه می‌داد که به‌عنوان Kazuma Kiryu و سه شخصیت تازه وارد دیگر با نام‌های Shun Akiyama ،Taiga Saejima و Masayoshi Tanimura بازی کنید. این همان ایده‌ای است که در بازی‌های بعدی این سری مانند Yakuza 5 و Yakuza 0 نیز استفاده شد و بازیکنان می‌توانستند از بین شخصیت‌ها انتخاب کنند. هواداران در این تریلر متوجه می‌شوند که مدل به روز شده‌ای برای شخصیت Tanimura استفاده شده است، زیرا Ryu Ga Gotoku دیگر حق استفاده از شباهت بازیگر Hiroki Narimiya را در شخصیت‌هایش ندارد.

آخرین بازی از نسخه‌ی Yakuza Remastered Collection یعنی یاکوزا 5 در تاریخ ۲۲ بهمن ماه برای کاربران غربی عرضه می‌شود که در همین تاریخ نیز نسخه‌ی فیزیکی این بازی منتشر خواهد شد. همچنین جدیدترین بازی این سری یعنی بازی Yakuza 7 نیز قرار است در تاریخ ۲۶ دی به‌صورت انحصاری برای دارندگان پلی‌ استیشن 4 روانه بازار شود.

دانلود از آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده