// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

معرفی بازی Beet؛ تجربه درام زدن الکتریکی

در یکی دیگر از سری مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل در زومجی، اکنون به سراغ یک بازی‌ فانتزی و موزیکال به نام Beet – Drum Machine Game رفته‌ایم.

در سال‌های اخیر، بازی‌ها و برنامه‌های بسیاری برای شبیه سازی ساز‌های موسیقی ساخته شده‌اند و بازیکنان توانسته‌اند به وسیله این بازی‌ها، کارهای مختلفی مانند زدن یک درام لاین الکتریکی یا نواختن یک ملودی مشهور با پیانو را تجربه‌ کنند. در این مقاله از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل در زومجی، نوبت یک بازی شبیه ساز و موزیکال از استودیوی Coda Labs رسیده است که بازیکنان را با نحوه‌ی ساختن یک درام لاین الکتریکی آشنا می‌کند. Beet – Drum Machine Game یک بازی رایگان برای گوشی‌های آيفون و آیپد‌ها است که با حجم ۱۲۵ مگابایتی خود، یک تجربه‌ی موزیکال جذاب برای بازیکنان رقم می‌زند. در این بازی آیفون شاهد حضور تبلیغات ویدیویی بسیار زیاد و خرید‌های درون برنامه‌ای هستیم که برای فرار از این مزاحمت‌ها، بازیکنان می‌توانند به صورت آفلاین به تجربه کردن مراحل بازی بپردازند و این موضوع در اجرای بازی اخلالی ایجاد نمی‌کند. همچنین زومجی برای شما به‌ صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مد نظر خود را از میان بازی‌های معرفی‌ شده انتخاب کنید.

Beet – Drum Machine Game
Beet – Drum Machine Game
Beet – Drum Machine Game

همانطور که اشاره شده، بازی Beet یک اثر موزیکال و شبیه‌ساز است که بازیکنان در آن به ساختن بیت‌ها و درام لاین‌های مختلف مشغول می‌شوند. در مورد گیم‌پلی بازی Beet باید اشاره کرد که این اثر، یک شبیه‌ساز آزاد نیست و بازیکنان نمی‌توانند به طور آزادانه به نواختن و ساختن موسیقی دلخواه خود بپردازند و این بازی برای این کار مناسب نیست. در این بازی بازیکنان با بیش از ۲۰۰ بیت از پیش آماده شده روبه‌رو هستند که باید در هر مرحله، پس از شنیدن آن بیت، آن را از حفظ و با رعایت ریتم و ترتیب، بازنوازی کنند. بیش از ۲۰۰ مرحله‌ی بازی، در چندین پک مختلف دسته‌بندی شده است که بازیکنان باید با جمع‌آوری تعداد مشخصی ستاره، پک‌های مد نظر خود را باز کنند. سیستم امتیاز دهی بازی همان سیستم ۳ ستاره‌ای است که بازیکنان بر اساس شباهت بیت نواخته شده با بیت اصلی، بین یک تا سه ستاره دریافت می‌کنند.

Beet - Drum Machine Game یک بازی شبیه ساز و موزیکال است که هر بازیکن بدون داشتن اطلاعات موسیقیایی، می‌تواند از نواختن بیت‌های مختلف لذت ببرد

بازی Beet - Drum Machine از لحاظ گرافیکی، یک تجربه‌ی به روز و مدرن محسوب می‌شود و طراحی بخش‌های مختلف بازی مانند منو‌های بازی یا خود مراحل در سطح بالایی قرار دارند. تنوع مراحل بازی بسیار خوب است و بازیکنان می‌توانند از طریق این بازی بیت‌های جدید و جذابی را دوباره نوازی کنند.

از آنجا که Beet - Drum Machine Game یک اثر موزیکال است، بخش موسیقی‌های متن و صداگذاری‌های بازی از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار هستند و سازندگان بازی در Coda Labs به این موضوع توجه بالایی داشته‌اند. در بخش صداگذاری، بازی عملکرد خوبی دارد و تجربه‌ی بازی با هدفون‌ به بازیکنان توصیه می‌شود. از آنجایی که هدفون‌های وایرلس کمی تاخیر دارند، استفاده از آنها در این بازی توصیه نمی‌شود و AirPodها در این بازی کارایی ندارند. در زمینه‌ بیت‌های استفاده شده در بازی، سازندگان از بازه‌ی گسترده‌ای از بیت‌ها در سبک‌های مختلف استفاده کرده‌اند که بازیکنان را به خوبی سرگرم می‌کند. بیت‌های مراحل ابتدایی بسیار ساده‌اند و به منظور آشنایی بازیکنان با مکانیسم گیم‌پلی بازی است اما در مراحل جلوتر، بازی بیت‌های پیچیده و طولانی‌تری را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد که حتی کپی کردن و دوباره نواختن آنها هم امری بسیار سخت به نظر می‌رسد.

Beet – Drum Machine Game
Beet – Drum Machine Game
Beet – Drum Machine Game

Beet - Drum Machine Game یک بازی موزیکال و شبیه ساز است که به طور رایگان و انحصاری برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده است و بازیکنان و علاقه‌مندان به موسیقی می‌توانند از طریق آن، نواختن بیت‌های جدید و متنوع را تجربه کنند.

دانلود بازی Beet – Drum Machine Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده